Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:12:33 GMT

رییس فدراسیون امارات: کاری نکردم که عذر خواهی کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۳۸۰

رییس فدراسیون امارات: کاری نکردم که عذر خواهی کنم

ریاست فدراسیون فوتبال امارات با پرهیز از عذرخواهی از مردم این کشور  ابراز داشت که من به هیچ وجه قول قهرمانی به کسی نداده ام .

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات متحده عربی میزبان جام ملت های آسیا با توجه به تمام انظاراتی که ازاین تیم می رفت نتوانست رضایت مردم این کشور را به دست بیاورد و در مرحله نیمه نهایی توسط قطر از دور مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این در حالی است که این تیم در مرحله مقدماتی بازی های خوبی را به نمایش نگذاشت و تنها در دیدار مقابل استرالیا تا حدی  توانستند بازی قابل قبولی را ارئه دهد .


پس ازپایان جام ملت های آسیا از ریاست فدراسیون فوتبال امارات ، مروان به غلیطه خواسته شد که از مردم عذر خواهی  کند و از سمت خود استعفا دهد که وی حاضر به انجام چنین کاری نشد.


وی در گفتگویی که در تلویزیون ابوظبی داشت ضمن امتناع از استعفا گفت:« من کاری نکردم که که بخواهم عذر خواهی کنم . ما به 90در صد از برنامه های خودمان در این جام هم از لحاظ فوتبالی و اجرایی رسیده ایم .»


وی در ادامه افزود:« ما همچنین صاحب لیگ بسیار خوبی هستیم ضمن اینکه از ورزشگاه های بسیار مجهزی بهره می بریم.»


وی در پاسخ به این سوال که "آِیا رفتن به جام جهانی و قهرمانی در جام ملت ها در برنامه های شما جایی نداشت اظهار" کرد:«  خیر، در واقع این هدفی نبود که مااز قبل برای خودمان تعیین کرده باشیم.


البته به دنبال صعود به فینال بودیم  و این در شرایطی است که هیچ کسی شاید تصور نمی کرد ما از گروهمان صعود کنیم.


ولی این راهم در نظر داشته باشید که در فوتبال نمی شود چیزی را از قبل پیش بینی کرد . اما رسیدن به نیمه نهایی هم افتخار بزرگی بود که نباید به سادگی از آن گذر کنیم .» 


وی در خصوص تیم قهرمان هم می گوید:« انصافا قطر تیم بسیار شایسته ای بود و مستحق قهرمانی به شمار می رفت.»


مروان به غلیطه در ارتباط  با جام ملت های دوره گذشته هم می گوید:« ما در دور ه گذشته  موفق به کسب دو عنوان آقای گلی آسیا توسط  "حسن الحیدوس "و بهترین بازیکن جام توسط "عمرعبدالرحمن" شدیم و این ها همه در دوران من به وقوع پیوست و اتفاقا یکی از دلایل عدم نتیجه گیری ما در این تورنمنت همین غیبت عمرعبدالرحمن بود که در بدترین زمان ممکن قادر به همراهی نشد و کل تیم از این بابت ضربه مهلکی متحمل شدند.»


 رییس فدراسیون امارات در باره قرار داد با زاکه رونی خاطر نشان کرد:«  زاکه رونی توسط یک گروه فنی متشکل از کارشناسان این حوزه از میان  چند تن از اسامی که برای این پست در نظر گرفته بودیم انتخاب و بعد از انتخاب او هم این گروه منحل شد.»


وی در پایان هم گفت:« اگر بنا بود که من بخواهم که قول قهرمانی در جام ملت های آسیا را بدهم هرگز خودم را برای این پست کاندید نمی کردم.  البته این را هم بگویم  که وقتی ما به  زاکه رونی قرار داد بستیم به اوگفتم ما یک تیم بسیار واحد و یکدستی داریم اما رسانه ها با حملات بی رحمانه اشان  انسجام تیم را از بین بردند.»


 گفتنی است تیم فوتبال قطر در آخرین دیداراین تیم ، در یک دیدار حیثیتی بازی را به قطر رقیب دیرینه اشان واگذار کرد و مردم این کشور با پرتاب کردن اشیاو کفش، اعتراض خودشان را نسبت به عملکرد ملی نشان دادند.

امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | مدیرعامل خطوط هوایی امارات طی نامه‌ای که آخر هفته در وبسایت این شرکت منتشر شد، بابت برهم خوردن برنامه‌های سفر مسافران در پی بارش‌های بی‌سابقه باران در امارات متحده عربی و جاری شدن سیل در فرودگاه دبی عذرخواهی کرد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It3

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت