Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@19:02:28 GMT

ادعاهای ضدایرانی پمپئو در نشست‌ورشو

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۴۵۵

وزیر امور خارجه آمریکا امروز در نشست ضد ایرانی ورشو مواضع خصمانه این کشور علیه ایران را با ادعاهایی بی اساس تکرار و بر «مقابله با ایران» در خاورمیانه تاکید کرد. ناطقان: به نقل از سی‌تی‌وی نیوز کانادا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا امروز در نشست ضد ایرانی ورشو در راستای سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران مدعی شد که ایران «اولین تهدید خاورمیانه» است و مقابله با آن «راه‌حل» دستیابی به صلح در سراسر منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از جلسه آغازین کنفرانس دیدار کرده و مدعی شد که «مقابله با ایران» در مرکزیت دست و پنجه نرم کردن با تمامی مشکلات دیگر منطقه قرار دارد.

پمپئو در این باره مدعی شد: نمی‌توان بدون مقابله با ایران به صلح و ثبات در خاورمیانه دست یافت؛ غیر ممکن است.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا برچسب ها: پمپئو ، نشست ورشو ، ادعاهای ایران هراسانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پمپئو نشست ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی است حملات پهپادی یمن بر فراز دریای سرخ را دفع کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد پنجشنبه در حساب کاربری ایکس خبر داد که چهار پهپاد دوربُرد که از یمن به پرواز در آمده بود را سرنگون کرده است.

سنتکام مدعی شد که این پهپادها، یک ناوشکن آمریکایی را که در دریای سرخ در حرکت بوده، هدف قرار داشتند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند