Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین مظاهری در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بار دیگر دست پلید و جنایتکار دشمنان تکفیری اسلام و انقلاب اسلامی، حادثه‌ای تلخ و اسفبار را به‌وجود آورد و جمعی از پاسداران عزیز و جان‌برکف را که از مأموریت صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی بازمی‌گشتند به شهادت رسانید، قطعاً این‌گونه جنایت‌های شرارت‌بار، ملت عظیم‌الشأن ایران را در پیمودن راه نورانی اسلام و تشیع و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، دچار تردید و یأس نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: شهادت این عزیزان را به هم بازماندگان و خاندان این شهیدان راه خداوند تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و رحیم، صبر و تسلی و سکینه برای قلب‌های داغدار و دل‌های ماتم‌زده و عزادار آنان مسألت می‌کنم و از پیشگاه خداوند می‌خواهیم که این ملّت بزرگ و امتحان‌داده در راه او را از شر دشمنان جنایتکار حفظ فرماید. انّه ولیّ النّعم.

کد خبر 4542255

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله مظاهری اصفهان شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان بستری بود، به شهادت رسید.وی ۱۳ ساله بود و تا به امروز شرایط سختی را سپری کرده بود.

پدر این نوجوان نیز در این جنایت تروریستی به شهادت رسیده بود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران