Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسیدگی به فقرا و محرومین وظیفه انسانی همه ماست، گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در کنار ظرفیت کمیته امداد امام(ره) استفاده شود تا به برطرف شدن محرومیت کمک شود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسعود پزشکیان، در آئین افتتاح 600 طرح اشتغال‌زایی و 400 مسکن مددجویی مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رسیدگی به فقرا و محرومین وظیفه انسانی همه ماست، اظهار داشت: باید صدای محرومین شنیده شود و به نیازهای آنها پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات کمیته امداد در خرید و احداث مسکن مددجویان را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: باید بیش از این برای رفع محرومیت و تامین نیازهای آنان تلاش کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کنار ظرفیت کمیته امداد امام(ره) تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای از بین بردن محرومیت استفاده کنیم.

بهزیستی آذربایجان شرقی سالانه 600 واحد مسکن مددجویی برای معلولان احداث می‌کند1400 واحد مسکن مددجویی در استان فارس افتتاح می‌شود1000 واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال در گیلان واگذار می‌شودپزشکیان خواستار همدلی و همکاری مردم و مسئولان در رفع محرومیت ش د و ابراز داشت: همگی دست در دست هم دهیم و به یاری یکدیگر مشکلات و محرومیت‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از مستند سرپناه رونمایی و مساکن مددجویی کمیته امداد استان توسط مسئولین استان به صورت نمادین افتتاح شد.

انتهای پیام / ع

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد