Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@13:03:16 GMT

ازدواج های پر سر و صدای سلبریتی ها

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۶۶۶

به گزارش پارس نیوز،   

ازدواج سلبریتی ها یکی از مهم ترین بخش های زندگی آنهاست که زیر ذره بین هوادارانشان قرار دارد و به دلیل اهمیت زیاد آن برای هواداران گاهی با شایعه و جنجال همراه است. در میان ازدواج های اخیر سلبریتی ها بسیاری از آنها با شایعه و جنجال و البته سکوت هنرمندان در مقابل شایعات همراه بود که به واقعیت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آنکه داستان ازدواج همایون شجریان داغ شد، بار دیگر موضوع ازدواج های پرسروصدای سلبریتی ها در صدر خبرها قرار گرفت.

حالا دیگر دوره این که سکوت نشانه رضایت و یا تایید است گذشته، حالا سکوت چندین معنا می تواند، داشته باشد که یکی از آنها این است که ارزش جواب دادن، ندارد که به نوعی همان ضرب المثل قدیمی است که می گوید:جواب ابلهان خاموشی است ! گاهی هم سکوت به این معناست که به شما ربطی ندارد و سرتان را از زندگی خصوصی و شخصی دیگران خارج کنید و بگذارید مردم به زندگی شان برسد ! گاهی هم سکوت برای در حالت تعلق نگه داشتن کسانی است که قدرت این را ندارند که سرشان را از زندگی دیگران خارج کنند ! به نظر می رسد این گروه بشدت از سکوت و تعلیق اذیت می شوند.

ازدواج های جنجالی سلبریتی ها

واقعیت این است که سلبریتی ها و افراد مشهور زندگی شخصی و خصوصی به معنای عام ندارند! چه آن زمان که وسایل ارتباط جمعی مثل امروز نبود و شبکه های اجتماعی اینقدر وسیع و مرتبط به یکدیگر نشده بودند، که فضای رصد زندگی دیگران و بخصوص هنرمندان و افراد معروف را فراهم کنند. قدیم ترها هم بلاخره آنهایی که نانشان به حواشی زندگی شخصی هنرمندان بسته بود بهرحال هر جور شده خبری از این قشر به دست می آورند و آن را می فروختند به نشریات به اصطلاح زرد.عکاسان پاپاراتزی در کشورهای اروپایی و آمریکایی هنوز هم بازارشان داغ است و شب و روزشان را می گذارند برای ثبت یک عکس از ورزشکاران و هنرمندان و خانواده آنها.برای پاپاراتزی ها پول چندان مهم نیست؛ هیجان و شهرت برایشان بیشتر می ارزد. اما در کشور ما شایعه سازی – که البته گاه رگه هایی از واقعیت هم در درونش هست - پیرامون سلبریتی ها نقش پاپاراتزی را ایفا می کند. بخصوص الان که شبکه های اجتماعی نه صاحبی دارد و نه کسی هست که پیگیر ماجرا باشد.یکی پیدا می شود بر اساس گمانه ها و اخبار درست و غلط تیری در تاریکی پرتاب می کند؛ حالا یا می گیرد یا نمی گیرد.اگر گرفت که صفحه اجتماعی او فالورهای بیشتری به دست می آورد و اگر نگرفت صاحب آن چیزی از دست نداده و مصیبت می ماند برای کسی که شایعه درباره او ساخته شده است !

سکوت همایون

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هاله ای از ابهام

چند روز قبل خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی مثل بمب در شبکه های اجتماعی منفجر شد.گفتند، پسر محمدرضا شجریان که چند سال قبل با خواهر زن پدر خود ازدواج کرده بود، او را طلاق داده و با همسر سابق رامبد جوان ازدواج کرده است.دولتشاهی که یکی از بازیگران پرکار سینماست در مجموعه موسیقیایی «سی» نقش رودابه را بازی کرد.مجموعه ای که همایون شجریان خواننده آن بود و با استقبال زیادی روبه رو شد.بعد از انتشار این ازدواج همایون شجریان و دولتشاهی هر دو سکوت کردند و هیچ واکنشی نسبت به این خبر نداشتند.برخی این سکوت را نشانه تایید این ازدواج دانسته اند و برخی هم گفتند یعنی جواب ابلهان خاموشی است !

جالب این جاست زمانی که خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر شد این دو نفر دربرابر آن سکوت کردند و بعد از چند ماه که در مراسم و جشن ها دو نفری دیده شدند آرام آرام و بدون هیجان و واکنش خبر رسمیت یافت و دوستان رامبد و نگار به این رسمیت بخشیدن کمک کردند.

سکوت پیمان

سکوت پیمان قاسمخانی در ازدواج بهاره رهنما

یکی از طلاق های پر تعلیق در حوزه بازیگران جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی است. شایعه این طلاق چند پهلو و با ایهام منتشر شد.اما هر دو در برابر آن سکوت کردند.این سکوت داشت به این نتیجه می رسید که خبر دروغ است که بهاره طاقت نیاورد و غیر مستقیم از جدایی اش گفت.یک بار در مصاحبه ای گفت که او و پیمان قاسمخانی مثل دو تا دوست هستند و بعدتر در ویدیویی که از او منتشر شد به خانم های جوان توصیه کرد که وارد زندگی مشترک مردم نشوند و ... اما پیمان قاسمخانی همچنان به سکوت خود در اینباره ادامه داد و ترجیح داد مردم به گمانه زنی و بهاره به غیر مستقیم گویی ادامه دهند.تا این که چند ماه قبل بهاره رهنما به سر و صدای زیاد خبر ازدواج مجددش با یک کارخانه دار پولدار را منتشر کرد و برای همیشه آب پاکی روی دست مردم ریخت.

سکوت مهدی

سکوت مهدی پاکدل در جدایی از بهنوش طباطبایی

همانقدر که ازدواج مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با سر و صدا و مبارک باد و کف و دست و هورا همراه بود، جدایی این دو نفر در هاله ای از ابهام چند ماهی در حالت تعلیق داشت.حتی کار به پلیس بازی هم کشید و یک خبرنگارنما به طباطبایی زنگ زد و از او درباره جدایی اش پرسید و طباطبایی گفت دراین باره حرف نمی زند ! و آن خبرنگار مصاحبه تلفنی را منتشر کرد و این گمانه را به وجود آورد که حرف نمی زنم یعنی بله جدا شده ایم ! طباطبایی که کلا اهل سر و صدا و مصاحبه و حاشیه نیست بعد از ان سکوت کرد تا این که عکسی همراه پدرش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت:تنها مرد زندگی من ! و همین جمله کافی بود که طلاق مهدی و بهنوش رسمیت پیدا کند.اما مهدی پاکدل همچنان به سکوتش ادامه داد.یکی از راه هایی که مردم حس کنجکاوی خود درباره زندگی سلبریتی ها را ارضاء می کنند سر زندن به صفحه اینستاگرام بازیگران است.اگر بازیگری چه زن و چه مرد برای مدتی عکس دو نفری با همسرش را به اشتراک نگذارد این گمانه شدت می گیرد که این دو نفر از همه جدا شده اند.کاری که مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی کردند و همه عکس های مشترکشان را از اینستاگرامشان پاک کردند !

سکوت بنیامین

ازدواج بنیامین بهادری با شایلی محمودی

دو سال قبل درست همان شبی که قرار بود بنیامین بهادری به برنامه خندوانه برود، خبری منتشر شد مبنی بر ازدواج بهاره افشاری با این خواننده پاپ ! افشاری خیلی زود و سریع نسبت به این خبر واکنش نشان داد و حتی صفحه آخر شناسنامه خود را منتشر کرد و نوشت با هیچ مردی زندگی مشترک ندارد.دوستان و نزدیکانش نیز به نوعی این خبر را تکذیت کردند. اما بنامین بهادری سکوت کرد و آن شب البته به خندوانه نرفت.بعدها غیر مستقیم اما این خبر را تکذیب کرد و وقتی به هند رفت تا در فیلم سلام بمبئی بازی کند، عکسی از یک بازیگر هندی در کنار دخترش؛ بارانا منتشر کرد و همسر جدیدش را معرفی کرد.

سلبریتی ها زندگی آرامی ندارند، هر روز خبری درباره آنها منتشر می شود؛ گاهی درست و گاهی دروغ. واقعیت این است که اگر آنها بخواهند مدام به این شایعات جواب بدهند باید وقت زیادی را صرف این کار بکنند.کاری که محراب قاسمخانی تقریبا انجام می دهد.او در صفحه اینستاگرامش به شایعاتی که پیرامون زندگی شخصی و خصوصی اش منتشر می شود، جواب می دهد؛ شایعاتی مثل معتاد شدن شقایق دهقان و ....

اما خیلی از بازیگران ترجیح می دهند به سکوت چند پهلوی خود ادامه دهند و بگذارند مردم توی حال خودشان باشند و با شایعات زشت روز های خود را سپری کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج شبکه های اجتماعی کشورهای اروپایی خانواده پول شبکه های اجتماعی همایون شجریان پدر ازدواج بازی همایون شجریان مصاحبه زندگی مشترک سر و صدا بازی مصاحبه سر و صدا طلاق زندگی مشترک بمبئی معتاد بازی بهاره رهنما پدر خانواده زندگی مشترک شبکه های اجتماعی همایون شجریان رامبد جوان مهدی پاکدل بنیامین بهادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف چیز‌های عجیب در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته!

مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص وقتی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد.

به گزارش روزیاتو، گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بررسی‌های پس از مرگ شان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.

ایمی واینهاوس

این خواننده‌ی بریتانیایی در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۷ سالگی از دنیا رفت. پیکر بی جان او در حالی در تختخوابش کشف شد که چند بطری ودکا هم در نزدیکی او وجود داشت.

در جریان کالبد شکافی واینهاوس معلوم شد او به ازای هر ۱۰۰ میلی لیتر از خونش، ۴۱۶ میلی گرم الکل در خونش داشت. این در حالی است که ۳۵۰ میلی گرم الکل برای بروز مشکلات تنفسی کافی است. نتیجه‌ی کالبد شکافی او این بود که علت اصلی مرگ این خواننده‌ی مشهور زیاده روی در مصرف الکل بود.

لیزا ماری پریسلی (دختر الویس پریسلی)

لیزا ماری پریسلی در سال ۲۰۲۳ در سن ۵۴ سالگی درگذشت. مرگ نابهنگام او دنیا را در شوک فرو برد و گزارشات اولیه حاکی از آن بود که او در خانه‌ی خود دچار حمله‌ی قلبی شده بود. این امر باعث گمانه زنی‌هایی درباره‌ی ارتباط این اتفاق با مرگ پدر مشهورش، الویس پریسلی شد که او نیز از بیماری قلبی رنج می‌برد. با این حال، دلیل اصلی مرگ لیزا ماری تا ۷ ماه بعد فاش نشد. کالبد شکافی نشان داد که او بر اثر یک انسداد روده‌ی جزئی جان خود را از دست داده بود. عوارض ناشی از یک جراحی کاهش وزن قبلی منجر به شکل گیری بافت زخم در روده‌ی کوچک لیزا ماری شده بود، امری که باعث انسداد روده‌ی او شده بود. انسداد روده اگر درمان نشود می‌تواند منجر به بافت مردگی یا پرفوراسیون (سوراخ شدن بافت) و در نهایت، مرگ شود.

لیزا ماری پریسلی در صبح روز حادثه، دچار دل درد شده و سپس بر اثر حمله‌ی قلبی ناشی از انسداد روده، جان خود را از دست داده بود. علیرغم اننتقال فوری او به بیمارستان، لیزا ماری پس از چند ساعت درگذشت. نتیجه‌ی آزمایشات سم شناسی از وجود مسکن اکسی کدون به مقدار استاندارد و درمانی و همینطور وجود داروی ضد روانپریشی کوئتیاپین در خون او حکایت داشت. با این حال، تأکید شده بود که این مواد نقشی در مرگ لیزا ماری نداشتند. پزشکی قانونی به این نتیجه رسیده بود که لیزا ماری پریسلی بر اثر عوامل طبیعی جان باخته بود.

رابین ویلیامز

این بازیگر و کمدین شناخته شده در سال ۲۰۱۴ در سن ۶۳ سالگی درگذشت. او از مدت‌ها قبل با چالش‌های روحی درگیر بود و علاوه بر این، مبتلا به بیماری پارکینسون تشخیص داده شده بود.

ویلیامز بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود و در خون او دارو‌های ضد افسردگی و پارکینسون پیدا شد. با این حال، کالبد شکافی او معلوم کرد این بازیگر مشهور نه به پارکینسون، بلکه به بیماری «زوال عقل با اجسام لویی» دچار بود، بیماری‌ای که به دلیل شباهت نشانه هایش، اغلب با پارکینسون اشتباه گرفته می‌شود.

پل واکر

بازیگر فیلم‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۱۳ در جریان یک سانحه‌ی رانندگی شدید در سن ۴۰ سالگی جان باخت. او در زمان وقوع این تصادف سوار بر یک خودروی پورشه کاررا جی تی بود.

طبق اعلام پزشکی قانونی، پیکر واکر در حالت تدافعی‌ای به نام «حالت بوکسوری» کشف شده بود که نشان می‌داد واکر در زمان مرگ دست‌های خود را برای محافظت از سر و صورتش بالا آورده بود. دلیل مرگ او «ترکیب آثار صدمات تروماتیک و سوختگی» اعلام شد.

کری فیشر

کری فیشر که با ایفای نقش «پرنسس لیا» در سه گانه‌ی اصلی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

او در حین یک سفر هوایی دچار حمله‌ی قلبی شده و فوراً به بیمارستان منتقل شده بود. با این حال، طولی نکشید که فیشر جان خود را از دست داد. علت رسمی مرگ او آپنه خواب (اختلال وقفه تنفسی در خواب) اعلام شد. اما نتیجه‌ی آزمایشات سم شناسی معلوم کرد ترکیبی از مواد مخدر مختلف در خون او وجود داشت، از جمله الکل، متادون، کوکایین، اکستازی و دارو‌های آرام بخش.

بریتانی مورفی

بریتانی مورفی با نقش آفرینی هایش در دهه‌ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ به شهرت رسید. او در سال ۲۰۰۹ در سن ۳۲ سالگی بر اثر یک بیماری قابل درمان درگذشت: ذات الریه.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی، کم خونی مورفی که بر اثر خونریزی‌های قاعدگی به وجود آمده بود، دستگاه ایمنی بدن او را ضعیف کرده بود و مقابله با این عفونت ویروسی را برایش دشوار ساخته بود. بعد از مرگ مورفی، پدرش خواستار ارائه‌ی یک گزارش سم شناسی شد که نتیجه‌ی آن از وجود مقادیر زیادی فلزات سنگین در خون او حکایت داشت، امری که این احتمال را مطرح ساخت که مورفی بر اثر مسمومیت درگذشته بود. با این حال، این احتمال از سوی یک پزشک سم شناس برجسته رد شد.

هیث لجر

هیث لجر در سال ۲۰۰۸ در ۲۸ سالگی درگذشت.

کالبد شکافی لجر نشان داد که عملت مرگ اوردوز تصادفی بر اثر ترکیبی از دارو‌های تجویزی بود. بر اساس گزارش پزشکی قانونی، لجر بر اثر «مسمومیت شدید با ترکیبی از آثار اکسی کدون، هیدروکودون، دیازپام، تمازپام، آلپرازولام و دوکسیلامین» جان خود را از دست داده ود.

مایکل جکسون

خبر درگذشت «سلطان پاپ» در سال ۲۰۰۹ دنیا را در شوک فرو برد. او در زمان مرگ ۵۰ سال داشت.

دلیل مرگ مایکل جکسون مصرف دوز مرگباری از داروی پروپوفول (نوعی داروی بیهوشی قوی) بود که توسط پزشک او، کنراد موری تجویز شده بود. او بعداً به همین دلیل در قتل غیر عمد گناهکار شناخته شد. علاوه بر پروپوفول، دارو‌های دیگری هم در خون جکسون یافت شد، مانند میدازولام، دیازپام، لیدوکایین و افدرین. کالبد شکافی جکسون همچنین نشان داد که هیچ مشکل آناتومیکی که باعث مرگ وی شده باشد، وجود نداشت.

برندون لی (پسر بروس لی)

برندون لی در سال ۱۹۹۴ بر اثر اصابت تصادفی گلوله از یک اسلحه در جریان ساخت فیلم «کلاغ»، در سن ۲۸ سالگی جان خود را از دست داد.

یک گلوله‌ی کالیبر ۴۴ درون ستون فقرات او کشف شد. از این اسلحه قرار بود برای یک صحنه‌ی نمای نزدیک استفاده شود، اما متأسفانه به درستی تنظیم نشده بود.

دیگر خبرها

  • سوال روز هجدهم پویش «زندگی با آیه ها» در اردبیل منتشر شد
  • نشانه‌های طلایی ازدواج هوشیارانه
  • علی مطهری انتظار دارد همه مطابق کتاب «مسئلۀ حجاب» پدرش زندگی کنند | «صدای ملت» که نباید علیه مهم‌ترین پایه‌ هویتی ملت موضع‌گیری کند
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه ها» منتشر شد
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • کشف چیز‌های عجیب در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته!
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • فیلم | صدای زندگی در گاوخونی پیچید | فلامینگوها به اصفهان بازگشتند