Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین فرکی در خصوص شرایط تیم پیکان اظهار داشت: ما در هفته اول شکست بدی را برابر استقلال تهران پذیرا شدیم اما خوشبختانه آن بازی را فراموش کرده و تمرینات خود را به طور منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در دیگر دیدارها نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

 

وی تأکید کرد: پیکان شرایط خوبی نداشت و از لحاظ روحی و روانی دچار استرس شدید بود که خوشبختانه با تلاش کادر فنی و همت خود بازیکنان، رفته‌رفته به آمادگی روحی خواهیم رسید تا بتوانیم فصل را با موفقیت ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص عملکرد داور تیمش برابر استقلال گفت: من همیشه به عملکرد داوران احترام می‌گذارم و در مورد آنها صحبتی نمی‌کنم اما اگر آن پنالتی مشکوک برای ما گرفته می‌شد که برخی کارشناسان داوری هم بر آن صحه گذاشتند، شاید شرایط بازی فرق می‌کرد.

 

فرکی با اشاره به رفتن کی‌روش از تیم ملی، در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر است گزینه داخلی، سرمربی تیم ملی باشد یا گزینه خارجی؟ تصریح کرد: به اعتقاد من، اگر قرار است گزینه خارجی سرمربی تیم ملی کشورمان باشد، کار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال سخت می‌شود و باید گزینه‌ای بهتر نسبت به کی‌روش، هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی است؟ گفت: به اعتقاد من، با شناختی که برانکو از تیم ملی فوتبال ایران دارد، او می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی باشد؛ برانکو سال‌ها در فوتبال ایران بوده، جو فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمربیگری تیم ملی است.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ به این سؤال که شما بازیکنان جوان خود را به تیم امید می‌دهید اما برخی تیم‌ها دست به چنین کاری نمی‌زنند؟ خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به تیم‌های ملی در هر رده کمک کنیم. اینکه چرا برخی‌ها بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهند، بحث دیگری است ولی ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم‌های ملی در هر رده‌ای انجام می‌دهیم.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیکان تهران برانکو ایوانکوویچ حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده، باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال در اراک به پایان رسید. در حال حاضر استقلال تهران با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 744409

دیگر خبرها

  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد