Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سردار مرتضی قربانی، بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد، اظهار کرد: وارد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شدیم و امام راحل بیش از ۱۰ سال تلاش کرد تا این انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی، دشمن با تمام توان به ما حمله کرد و ما غافلگیر شدیم و در تلاش بود در یک هفته به تهران برسد ولی ما هشت سال مقاومت کردیم و در نهایت فاتح جنگ شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با بیان این که دنیای کفر توان حمله نظامی به ما را ندارد، ادامه داد: لشکر عراق میلیاردها تومان هزینه کرد تا ایران را شکست دهد ولی ما با کمترین هزینه پیروز شدیم.

وی با اشاره به این که وظیفه داریم راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم، گفت: در عملیات آزادسازی فاو لشکریان می دانستند که به شهادت می رسند اما با اختیار این عملیات را انتخاب کردند.

قربانی تصریح کرد: ۳۰۰ عملیات شناسایی برای آزادسازی فاو داشتیم و هیچکدام از آن ها لو نرفت.

وی تأکید کرد: ۴۸ ساعت قبل از اتمام عملیات مهمات ما به پایان رسید و محسن رضایی خدمت امام (ره) رسید و گفت مهمات ما تمام شد ولی ایشان فرمودند که کار را ادامه دهید و پس از آن مشاهده کردم که نیروهای عراقی دست از سر ما برداشتند.

قربانی بیان کرد: شب عملیات صدام می‎گفت تا ۶ ماه آینده ایران نمی‎تواند عملیات کند و فرماندهان کشور خود را به بصره دعوت کرده بود و ما با فتح فاو به ۶ کیلومتری بصره رسیدیم.

وی تأکید کرد: هر کسی که در هر مقامی است اگر به بیت المال دست درازی می‎کند باید توبه کند.

قربانی خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ مفسد کشور را به فساد کشاندند و ضمن  تشکر از قوه قضائیه اعتقاد داریم که باید این افراد را به جوخه اعدام سپرد.

کد خبر 4542247

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان مرتضی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام سوداگر مرگ در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، فردی که به جرم مشارکت در حمل مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه و تجویز اجرای حکم از سوی قوه قضاییه، به دار مجازات آویخته شد.
همچنین طبق اعلام دادستان مرکز استان، پیرو اجرای احکام اعدام سال گذشته در ارتباط با سوداگران مرگ، ظرف روزهای آتی نیز چندین حکم اعدام مرتبط با جرایم مواد مخدر در اردبیل، اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی
  • گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر؛ می‌خواستیم پول‌دار شویم اما بدبخت شدیم
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • آزادسازی اراضی ملی در سیاهکل
  • مقام سابق صهیونیست: ما در غزه بدون هرگونه هدف مشخصی برای خروج گرفتار شدیم / هاآرتص: ادعای ارتش اسرائیل در مورد اینکه فرزندان هنیه در حال رفتن برای عملیات بودند را حتی دشمنان حماس هم باور ندارند/ نداو ارگمن: نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد + عکس و فیل
  • آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد