Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:42:42 GMT

پیشرفت ایران بی‌اعتنا به کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۹۲۴

پیشرفت ایران بی‌اعتنا به کاخ سفید

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: ایران، بی اعتنا به کاخ سفید قله های پیشرفت را به سرعت طی می کند.

به گزارش مشرق، حسین امیر عبداللهیان مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در یک صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: چهلمین سالگرد‬⁩ پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آغاز بالندگی، و بازآفرینی شکوه و تمدن اسلامی -ایرانی مبارک باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی اعتنا به ⁧‫کاخ سفید‬⁩، ایران‌⁩ امن و با ثبات، با حراست از استقلال آزادی و امنیت، قله‌های رفیع پیشرفت، سعادت و رفاه اقتصادی و اجتماعی را با موفقیت و سرعت طی می‌کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان امیرعبداللهیان چهل سالگی انقلاب کاخ سفید مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفر مهری خادمی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره به مدت دو روز از مورخ ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین ماه جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تعمیق روح پهلوانی در ورزشکاران به خصوص ملی‌پوشان افزود: در این دوره در کنار پرداختن به اخلاق حرفه‌ای، اردوی راهیان پیشرفت نیز برای نخبگان ورزشی، کاپیتان‌ها، مربیان و ملی پوشان برگزار خواهد شد.

خادمی عنوان‌کرد: وزارت ورزش و جوانان به جد تقویت اخلاق حرفه‌ای را در ورزشکاران دنبال می‌کند و هدف از برگزاری این دوره نیز دست‌یابی به همین مهم است از این رو دوارانی که در عرصه‌های مختلف بین‌المللی سابقه حضور دارند نیز به این اردو دعوت شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در پایان با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی، خاطرنشان‌کرد: استان هرمزگان پیشانی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است از این رو برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به میزبانی این استان می‌تواند جوانان را با خدمات نظام اسلامی و انقلاب آشنا کند.

کد خبر 6078160

دیگر خبرها

  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • در صورت خطای مجدد، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
  • پورکمالی: عملیات «وعده صادق» تبلور غیرت ملّی و مبیّن پیشرفت‌های فناورانه کشور است
  • اینترنت 5.5G چیست و چه تفاوتی با 5G دارد؟
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت
  • دیشب در تل آویو چه خبر بود ؟ هشدار ایران به تل آویو و کاخ سفید و واکنش آمریکا