Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سردار مرتضی قربانی، بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد،گفت: وارد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شدیم و امام راحل بیش از ۱۰ سال تلاش کرد تا این انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جنگ تحمیلی، دشمن با تمام توان به ما حمله کرد و ما غافلگیر شدیم و در تلاش بود در یک هفته به تهران برسد، ولی ما هشت سال مقاومت کردیم و در نهایت فاتح جنگ شدیم.
قربانی با بیان این که دنیای کفر توان حمله نظامی به ما را ندارد، ادامه داد: لشکر عراق میلیارد‌ها تومان هزینه کرد تا ایران را شکست دهد، ولی ما با کمترین هزینه پیروز شدیم.
وی با اشاره به این که وظیفه داریم راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم، گفت: در عملیات آزادسازی فاو لشکریان می‌دانستند که به شهادت می‌رسند، اما با اختیار این عملیات را انتخاب کردند.
قربانی تصریح کرد: ۳۰۰ عملیات شناسایی برای آزادسازی فاو داشتیم و هیچکدام از آن‌ها لو نرفت.
وی تأکید کرد: ۴۸ ساعت قبل از اتمام عملیات مهمات ما به پایان رسید و محسن رضایی خدمت امام (ره) رسید و گفت: مهمات ما تمام شد، ولی ایشان فرمودند که کار را ادامه دهید و پس از آن مشاهده کردم که نیرو‌های عراقی دست از سر ما برداشتند.
قربانی بیان کرد: شب عملیات صدام می‎گفت تا ۶ ماه آینده ایران نمی‎تواند عملیات کند و فرماندهان کشور خود را به بصره دعوت کرده بود و ما با فتح فاو به ۶ کیلومتری بصره رسیدیم.
وی تأکید کرد: هر کسی که در هر مقامی است اگر به بیت المال دست درازی می‎کند باید توبه کند.
قربانی خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ مفسد کشور را به فساد کشاندند و ضمن تشکر از قوه قضائیه اعتقاد داریم که باید این افراد را به جوخه اعدام سپرد.   انتهای پیام/م   صحبت های فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصدهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودروهای آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6085359

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • ۹۴ مرکز رصد شورای فرهنگ عمومی در کشور شناسایی شد
  • ۹۴ مرکز رصد مسائل فرهنگی در کشور شناسایی شده است
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در تهران