Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:59:40 GMT

سقوط مرگبار جوان عشایر درون رودخانه ماهور میلاتی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۰۲۱

سقوط مرگبار جوان عشایر درون رودخانه ماهور میلاتی

‌جوان ۲۵ ساله عشایری با سقوط در رودخانه ماهور میلاتی جان خود را از دست داد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، قبل از ظهر چهارشنبه ۲۴ بهمن یک جوان ۲۵ ساله عشایر به دلیل نامعلومی درون رودخانه ماهور میلاتی سقوط کرد و جان باخت.

براساس این گزارش، ساعت ۱۱ و ۱۰ قبل از ظهر چهارشنبه ۲۴ بهمن وقوع این حادثه به آتش نشانی شیراز گزارش شد و ستاد فرماندهی بلافاصله تیمی را از ایستگاه ۱۴ شیراز به محل حادثه که روستای حسن آباد شهرستان نورآباد بود، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش فرماندهی تیم عملیاتی اعزامی به محل، تیم غواصی آتش نشانی موفق شد پیکر این فرد را از رودخانه خارج کند اما در معاینات اولیه مشخص شد که او جان باخته است.

آتش نشانی شیراز اعلام کرد که علت بروز حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط به رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت