Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:10:32 GMT

حادثه رانندگی در خلخال یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۰۳۹

حادثه رانندگی در خلخال یک کشته برجای گذاشت

به گزارش ایرنا ، این حادثه رانندگی روز پنجشنبه در حوالی روستای خمس از توابع بخش مرکزی خلخال و در 12 کیلومتری جاده شاهرود رخ داد.
مصدومان این حادثه با کمک نیروهای فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی خلخال و با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس از محل وقوع حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر زهرا هاشم پور ، مدیر داخلی بیمارستان امام خلخال به خبرنگار ایرنا گفت: برغم تلاش پزشکان برای احیای حال یکی از پنج تن از مصدومان این حادثه ، شدت جراحات موجب فوت این مصدوم پس از رسیدن به بیمارستان شد.
وی افزود: به علت مصدومیت بالای یکی دیگر از سرنشینان ناشی از شکستگی استخوان ها در نواحی مختلف بدن ، وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حال عمومی وی رضایت بخش است.
هاشم پور اظهار داشت: جراحات سه نفر دیگر نیز سطحی است و پس از اطمینان از سلامت می توانند مرخص شوند.
سرهنگ علیرضا صحبتی ، فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال نیز علت این حادثه را سرعت زیاد راننده خودرو پراید قبل از رسیدن به پیچ تند جاده و انحراف از مسیر ذکر کرد.
وی گفت: بنا به اظهارات راننده خودرو ، وی برای فرار از برخورد مستقیم با خودرو وانت پیکان که از سمت مقابل در حال حرکت بود، از مسیر خارج و منحرف شده است.
در 10 روز گذشته وقوع چند حادثه رانندگی سخت در جاده های خلخال که بیشتر آنها واژگونی و سقوط به دره بوده موجب فوت هفت تن از سرنشینان خودروها شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان زهرا علوم پزشکی عمل جراحی فوریت های پزشکی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان، عارف شرهانی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه شنبه به مرکز گزارش شد و ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از شوش و یک دستگاه آمبولانس از اندیمشک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ نفر شامل یک نفر مرد ۳۳ ساله، و یک دختر بچه چهار ساله مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: در این تصادف، یک مرد ۳۰ ساله، یک پسربچه ۶ ساله و یک دختربچه یک ساله هم جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / این چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده باغان - کورده خنج
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • یک فوتی در حادثه رانندگی در شهرستان طبس