Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا حاکیست؛ فرهاد دلق پوش روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر توزیع مناسب کالاها در بازار اظهار داشت: در راستای برنامه های تنظیم بازار جهت رفاه مردم، گوشت سفید و قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان توزیع و بازرسان برحسن توزیع آن نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: واردات گوشت قرمز مسیر عادی خود را طی می کند و هیچ کمبودی در تامین و عرضه گوشت وارداتی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: واردات گوشت قرمز برای تنظیم بازار توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنان ادامه دارد و با تدابیر صورت گرفته در ایام پایانی سال رو به افزایش است تا مردم بتوانند به سهولت محصولات پروتئینی مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری خریداری کنند. .
وی اظهار داشت: تعاونی های مصرف کارکنان و تعاونی های روستایی به شرط داشتن صندوق های مکانیزه می توانند در فرایند توزیع نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.
دلق پوش با اشاره به نحوه قیمت گذاری مرغ زنده افزود: ضریب تبدیل و قیمت برای مصرف کننده نهایی مشخص است و براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور انجام خواهد شد؛ لذا پیرامون قیمت مرغ برای مصرف کننده در صورت وجود نقطه نظرات و پیشنهادات از سوی زنجیره تولید، می توان نظرات را از طریق این ستاد به مقامات کشوری منعکس کرد.
دبیر کارگروه تنظیم بازار گیلان همچنین در رابطه با سهمیه آرد نانوایی ها با اشاره به مهمان پذیر بودن استان گفت: با توجه به شرایط بسیاری از نانوایان بویژه آزاد پز در تامین آرد مورد نیاز خود و همچنین دو مقوله کیفیت و کمیت گندم تخصیصی استان، حساسیت موضوع را به مسئولان بالادستی منتقل می کنیم تا تصمیم مناسبی اتخاذ شود.
از اوایل مهرماه در راستای تنظیم بازار ، گوشت قرمز منجمد و گرم با قیمت های مصوب دولتی در گیلان به طور مستمر توزیع می شود.
7296 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تنظیم بازار روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت گوشت گوشت قرمز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت مرغ در بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شاه حسینی گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.   وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.   وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.   شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.   وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت