Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در یک چهارم دوم سال مالی 2018/19 رکورد زدند و درآمدی 208 میلیون پوندی ثبت کردند.

طرفداری - منچستریونایتد بابت اخراج ژوزه مورینیو، غرامت سنگینی به این مربی پرتغالی و دستیارانش پرداخت کرده است.

به گزارش اسکای اسپورتس، در روز 18 دسامبر بود که یونایتد پس از به ثبت رسیدن بدترین شروع تاریخ 25 سال اخیرش در لیگ برتر تصمیم به اخراج آقای خاص گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش مالی مربوط به یک چهارم دوم سال مالی، منچستریونایتد اعلام کرده که 19.6 میلیون پوند بابت غرامت به مورینیو و دستیارانش پرداخت کرده و این مبلغ را در صف هزینه‌های غیرمعمولی و استثنایی پرونده مالی باشگاه قرار داده است.

این رقم از ارقامی که پیشتر گفته می‌شد، کمتر است ولی هنوز هم 4 برابر بیشتر از پولی است که منچستریونایتد به دیوید مویس و لوئيس فن خال بابت اخراجشان پرداخت کرد. مورینیو تا سال 2020 قرارداد داشت ولی مشکلاتش با باشگاه از زمانی شروع شد که هیئت مدیره را به عدم حمایت از او در نقل و انتقالات تابستانی متهم کرد. مورینیو یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در لیگ کاپ برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت

فرشاد محمدی باشگاه مس رفسنجان را محکوم کرد.

طرفداری | کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره دو پرونده مطروحه صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت فرشاد محمدی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 14 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 534 میلیون و 100 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت عبدالرضا پورمحمد مطوری از باشگاه خلیج فارس ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 76 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • چلسی با فروش دو هتل به مالکانش، قوانین مالی را دور زد؟
  • بند اجباری لوییس هال فعال شد؛ چلسی و دریافت 28 میلیون پوند از نیوکاسل
  • شکایت مهدی رحمتی از فولاد!