Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام پلمب ۶۳۵ اتاق مواد‌فروشان در منطقه ۱۲، جزئیات عملکرد ۲۰ روزه پلیس در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر شوش، مولوی و هرندی را تشریح کرد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از خرده‌فروشان موادمخدر اظهار کرد: برخورد با تردد معتادان متجاهر، دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانونهای تخلف آنها یعنی منازل جرم‌خیز و پاتوقهای خانگی معتادان و فروشندگان موادمخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود، تصریح کرد: تاکنون 87 باب منزل پلاک قرمز به همراه 635 اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به ویژه منطقه هرندی پلمب شده است. 

وی افزود: با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، 17 مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم‌سازی مناطق آغاز کرده‌اند.

رحیمی متذکر شد: در طی 20 روز گذشته، پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ موفق به دستگیری 21 قاچاقچی و 793 خرده‌فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از 220 کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در طی 20 روز از زمان اجرای این طرح 4 هزار و 90 معتاد پرخطر ، 131 معتاد متجاهر زن و 605 کارتن‌خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری شده و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند.

357کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس البرز و تهران کشف شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان‌داشت: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 6085720

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته