Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای نگهبان با اشاره به حادثه تروریستی «جاده خاش - زاهدان» گفت: دشمن زبون که از ملت رشید ایران برای حضور حماسی در همایش ملی ۲۲ بهمن عصبانی است، با ددمنشی و خوی وحشی خود، از سپاهیان، این فرزندان انقلاب انتقام می‌گیرد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ آیت‌الله احمد جنتی در پی حادثه غم‌انگیز تروریستی که تعدادی از عزیزان پاسدار به شهادت رسیدند، پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام آمده است دشمن زبون که از ملت رشید ایران برای حضور حماسی در همایش ملی ۲۲ بهمن عصبانی است، با ددمنشی و خوی وحشی خود، از سپاهیان، این فرزندان انقلاب انتقام می‌گیرد.

حالا که خواب‌های آشفته و پیشگویی‌های مستبدان عالم درباره چهل ساله شدن انقلاب با روسیاهی آنان تعبیر شد، در پی تلخ‌کردن کام ملت عزتمند ایران به این جنایت هولناک دست زدند تا شاید التیامی اندک بر عصبانیت کورشان باشد.

اینجانب این فاجعه غم انگیز را به حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده این شهیدان تبریک وتسلیت می‌گویم و با اینکه یقین واثق دارم که این عزیزان بر سفره سیدالشهداء متنعمند، از خداوند متعال برای آنان درجات عالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله احمد جنتی آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان رئیس مجلس خبرگان رهبری حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!

 از ۱۹ تا ۳۰ دی ۱۳۵۱ عزت‌الله انتظامی نمایشنامه بازرس اثر مشهور نیکلای گوگول را با ترجمه داریوش مودبیان در تالار سنگلج روی صحنه برد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، این اجرا با حضور تعداد چشمگیری از بازیگران تئاتر ملی ایران خاطره برخی از بازیگران تئاتر ایران که در طول نیم قرن پیش از میان ما را رفته‌اند را زنده می‌کند. در این عکس نشسته از راست به چپ: عزت الله انتظامی، مهین شهابی، علی نصیریان، داریوش موُدبیان، هما روستا و کامران نوذر و ایستاده از راست به چپ: فرامرز صدیقی، سروش خلیلی، جواد خدادادی، رضا کرم رضایی، اسماعیل داور فر، حمید طاعتی، هرمز سیرتی، هرمز هدایت، محمد مطیع و خسرو شکیبایی دیده می‌شوند. عکس را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • ۱۰ آقازاده پای میز محاکمه؛ از پسر آیت الله جنتی و فرزندان هاشمی رفسنجانی تا دختر آقای وزیر
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد