Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@18:44:15 GMT

کارگاه تخصصی حفظ قرآن در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۲۳۵

کارگاه تخصصی حفظ قرآن در گیلان برگزار می‌شود

امیرحجت مرادی، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی حفظ قرآن همزمان با این دوره از مسابقات، اظهار کرد: کارگاه تخصصی حفظ قرآن با حضور دکتر محمدمهدی بحرالعلوم حافظ کل و داور بین‌المللی قرآن و رئیس مرکز امور قرآنی وزرات بهداشت ساعت 9 صبح فردا، در سالن المپیک رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه تقویت بنیه علمی و عملی مربیان حفظ و حافظان قرآن است، افزود: کارگاه تخصصی حفظ قرآن با مشارکت اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود که در این کارگاه اصول و روش صحیح تدریس بیان خواهد شد.

مرادی با اشاره به شرکت بیش از 50 مربی حفظ و حافظ قرآن در این کارگاه، گفت: تاکنون چند کارگاه تخصصی با حضور داوران بین‌المللی و اساتید برجسته قرآنی کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیتهای قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گو با حافظ : ساقی شده منشی اداره (فیلم)



منبع:پیج parsaismm

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حال و هوای حافظیه شیراز در لحظه تحویل سال (فیلم) تیپ متفاوت یک قاری قرآن در برنامه تلویزیون (فیلم) ماجرای تکان‌دهنده دختری نابینا با ۴ معلولیت که حافظ قرآن شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • گفت و گو با حافظ : ساقی شده منشی اداره (فیلم)
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است