Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@14:41:55 GMT

روند صعودی قیمت‌ها در بازار کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۳۲۸

روند صعودی قیمت‌ها در بازار کلید خورد

 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، به نظر می‌رسد باید این واقعیت را پذیرفت که قیمت پراید از بازه ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی خارج شده و در بازه ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی تثبیت می‌شود. از بازار تیبای صندوق‌دار و تیبا ۲ هم خبر می‌رسد این خودروها به ترتیب با قیمت ۴۵ و ۴۹ از سوی فروشندگان عرضه می‌شود. ساینا نیز در هفته‌ای که گذشت به قیمت ۵۰ میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خانواده پژو، مدل ۲۰۷ اتومات در حال‌حاضر با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان در بازار موجود است. همین خودرو با گیربکس معمولی با قیمت ۸۹ میلیون تومان در اختیار خریداران قرار دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ طی هفته‌ای که گذشت به ترتیب با قیمت ۷۱ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان در بازار حضور دارند. مدل صندوق‌دار این خودرو نیز در بازار، ۸۱ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۴۰۵ هم با قیمت ۶۰ میلیون تومان قابل‌خریداری است. حال سراغ محصولات رنو در بازار می‌رویم. ساندرو استپ‌وی اتومات که در میان محصولات رنو پر طرفدار است، در حال حاضر با قیمت ۱۳۶ میلیون تومان از سوی فروشندگان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

بعد از آن ساندرو اتومات با قیمت ۱۲۵ میلیون در بازار موجود است. ساندرو اتومات بعد از مدل استپ‌وی این خودرو در جایگاه دوم به لحاظ قیمتی قرار دارد. ساندرو استپ‌وی و ساندرو با گیربکس معمولی، در حال حاضر با قیمت ۱۱۲ و ۱۰۷ میلیون تومان قابل خریداری هستند. تندر اتومات در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان در بازار قیمت دارد. تندر E۲ هم ۹۸ میلیون تومان قیمت خورده است. پارس‌تندر با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

سمند EF۷ طی هفته‌ای که گذشت، قیمت ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار تجربه کرد. پژو پارس اتومات در هفته‌ای که گذشت با قیمت ۹۵ میلیون تومان در بازار حضور داشت. در شرایطی که دنا معمولی در بازار نایاب است. دنا پلاس و دنا پلاس توربو به ترتیب با قیمت ۱۱۲ و ۱۳۱ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود. رانا هم طی هفته‌ای که گذشت ۶۵ میلیون تومان قیمت خورد. خودرو چینی دانگ‌فنگ H۳۰ که توسط ایران خودرو مونتاژ می‌شود، در حال حاضر با قیمت ۹۹ میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه می‌شود. همچنین کیا سراتو و پژو ۲۰۰۸، دو محصول مونتاژی ایران خودرو و سایپا، در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۲۱۱ میلیون و ۲۳۸ میلیون تومان قابل خریداری هستند.

خودرونویس

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: افزایش قیمت ها قیمت ها روند صعودی بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی

امتداد - در هفته‌های اخیر شاهد بودیم اونس جهانی رکورد‌های جدید قیمتی را کسب کرد و موجب شد قیمت طلای داخلی به تبعیت از نرخ اونس افزایش یابد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، عباداله محمدولی، دبیر اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به روند کاهشی قیمت ارز و طلا در بازار اظهار کرد: تنها دو عامل است که بر قیمت طلا در بازار داخلی اثرگذار است که شامل تغیرات قیمت اونس جهانی و قیمت دلار کف بازار است و هیچ شاخص دیگری بر قیمت طلا در داخل کشور اثر گذار نیست.

وی تاکید کرد: در هفته‌های اخیر شاهد بودیم که اونس جهانی رکورد‌های جدید قیمتی را کسب کرد و این موضوع موجب شد تا قیمت طلای داخلی به تبعیت از نرخ اونس افزایش یابد.

دبیر اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق موجب شده بود تا بازار ارز هیجانی شده و از آن زمان شاهد افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی بودیم، در ادامه با پاسخ موشکی ایران به اسرائیل پیش بینی می‌شد افزایش قیمت ارز و طلا تداوم یابد، اما در عمل مشاهده کردیم که نه تنها قیمت ارز و طلا افزایش نیافت، بلکه روند کاهشی آن از سر گرفته شد.

این کارشناس طلا عنوان کرد: اونس جهانی هم پیش بینی می‌شد که بعد از پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، شروع معاملات در هفته جدید میلادی (روز دوشنبه ۲۷ فروردین) افزایش یابد، اما در عمل شاهد بودیم که قیمت اونس در ابتدای معاملات هفته کاهش یافت.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم با اقداماتی که بانک مرکزی و متولیان اقتصادی انجام می‌دهند، شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و طلا در کشور باشیم. چه بسا در حال حاضر نیز روند کاهشی قیمت‌ها آغاز شده و شاهد تعدیل بازارها خواهیم بود.

محمدولی در پایان تاکید کرد: متاسفانه در همه دنیا نرخ ارز، از هر خبر سیاسی و رخدادهای امنیتی-نظامی تحت تاثیر قرار می گیرد؛ یعنی هر خبری می‌تواند بر اقتصاد و بر بازار ارز ما تاثیر منفی و مثبت بگذارد و این در حالی است که آمارهای متغیرهای پولی و روند حرکتی اقتصاد خوشبختانه مثبت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • قیمت شاهین در مدار صعودی / شاهین کارکرده هم گران شد! + جدول قیمت
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده تغییر می کند
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • رمزدارایی در پساهاوینگ
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد