Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:45:16 GMT

بورس‌های اروپایی صعودی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۵۶۴

بورس‌های اروپایی صعودی شدند

صعود بورس‌های اروپایی با افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به حصول توافق تجاری بین آمریکا و چین، بورس‌های اروپایی در مدار صعودی قرار گرفتند.

 تداوم روند مثبت مذاکرات بی چین و آمریکا سر مسائل تجاری که پیش‌تر منجر به صعود بورس‌های آسیایی شده بود این بار به کمک بورس‌های اروپایی شتافت؛ به گونه‌ای که شاخص استوکس ۶۰۰ که در بر دارنده نماد ۶۰۰ شرکت بزرگ اروپایی است با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش، سومین رشد متوالی خود را به ثبت رساند.

در آلمان شاخص دکس بورس فرانکفورت ۰.۴ درصد افزایش یافت. در بورس وال استریت آمریکا نیز روند صعودی ادامه یافت.

تحلیل گران مؤسسه نامورا در گزارشی نوشتند: هنوز نتایج مذاکرات تجاری مشخص نیست اما تیم استراتژی ما به این نتیجه رسیده است که چین و آمریکا در نهایت به یک توافق با یکدیگردست خواهند یافت.

در اسپانیا و پس از آن که مجلس این کشور پیش نویس لایحه بودجه در سال ۲۰۱۹ را رد کرد، شاخص بورس مادرید عقب نشست.

در پرتغال شاخص بورس لیسبون ۱.۲ درصد عقب نشست. در انگلیس شاخص فوتسی بورس لندن علیرغم اوضاع نا مطمئن ناشی از برگزیت و با ثبت صعود ۰.۸ درصدی به قله چهار ماهه خود رسید.

مارکوس هوبر، کارشناس بازار سرمایه انگلیس با اشاره به اینکه رسیدن نرخ تورم انگلیس به کمترین سطح دو سال اخیر در ماه ژانویه به صعود بورس کمک کرده است، گفت: این موضوع می‌تواند فضای مانور بیشتری در زمینه کاهش نرخ بهره برای بانک مرکزی انگلیس فراهم کند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود