Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: مقام و مسئولیت، امانتی بزرگ در جهت خدمت خالصانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تقوای الهی در همه امور زندگی عنوان کرد: اگر نیت الهی داشته باشیم، همه امور با تقوا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید شیعه افزود: مقام و مسئولیت در نظام دینی و اسلامی، امانتی بزرگ در خدمت خالصانه به مردم است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت و خدا را شکر می‌کنیم در سایه انقلاب و نظام اسلامی، مسئولانی روی کار آمده اند که ولایی و خدمت گزار هستند.

نوری همدانی با ابراز خرسندی از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در رفع مشکلات بیان کرد: آقای اسلامی وزیری متواضع و تلاش گر و خدمت گزار است و شب و روز در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کند و تاکنون نیز اقدامات مؤثری را به سرانجام رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید قدردان انقلاب اسلامی و برکات آن باشیم چرا که قبل از انقلاب، جامعه در سیطره استکبار بود اما انقلاب به مردم کرامت و عزت و عظمت بخشید و نگرش و نگاه مردم را تغییر دارد و ارزش‌های الهی را حاکم ساخت.

این مرجع تقلید شیعه گفت: ملت ایران، یک بار دیگر حضور پرشور خود را در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن نشان دادند و ثابت کردند که رکن اصلی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی همین مردم هستند.

وی افزود: امروز یکی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی، بیداری امت‌های مستضعف در سطح جهان است، آنها از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند و در برابر مستکبران می‌ایستند.

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: نظام اسلامی و انقلاب ما از عاشورای حسینی و فاطمیه الگو گرفته است و خود را برای ظهور منجی آماده می‌کند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد: مطمئن باشید که هر خانه‌ای برای مردم بسازید، برای خودتان دعای خیر و پاداش اخروی رقم می زنید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روز ارتش، فرصتی برای پاس داشت سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی دلاورمردانی است که با عرق ملی و دینی خود در جبهه ایثار و مردانگی همچنان ایستاده اند. 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایطی که دشمنان نظام، قصد داشتند ارتش را منحل کنند؛ امام خمینی (ره) طی پیامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ با تأکید بر ضرورت حفظ ارتش، این روز را روز ارتش نامگذاری کردند.
 فرمانده پایگاه پدافند هوایی آبدانان گفت: ارتش در زمان جنگ ۴۸ هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده که نشان دهنده وفاداری ارتش در بیعت دیرینه خود است. با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۵۸ ارتش تولدی دوباره پیدا کرد و پا به عرصه وجود گذاشت.
 سرهنگ خدادادی اذعان کرد: در زمان طاغوت، ارتش تجهیزات خوبی داشت؛ ولی این تجهیزات وابسته بود؛ در حالی که هم اکنون و پس از انقلاب، نیروی ارتش جمهوری اسلامی متکی به خود شده و به خودکفایی رسیده است.
سایت راداری آبدانان ۱۷ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • حمایت مردم قهرمان ایران از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تجمع همدانی‌ها در حمایت از حمله به رژیم غاصب صهیونیستی + فیلم