Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ خولن لوپتگی سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید که ۲۸ اکتبر (۶ آبان) پس از باخت ۵ بر یک کهکشانی‌ها مقابل ال‌کلاسیکو برکنار شد، با شبکه BBC مصاحبه‌ای انجام داد و بعد از ۳ ماه و نیم سکوتش درباره آن اتفاق را شکست.

لوپتگی که در سال ۲۰۱۸ در عرض ۵ ماه از دو تیم اخراج شد (نخست تیم ملی اسپانیا و پس از آن رئال مادرید)، گفت: من هرگز درباره رئال مادرید کلمه‌ای بد نمی‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره مربیگری در رئال مادرید بسیار سخت بود و من هرگز آن را فراموش نمی‌کنم، چون واقعاً غافلگیر کننده بود. من احساس می‌کنم اتفاقی که افتاد واقعاً غیرمنصفانه بود. بعد از باخت‌مان به زسکامسکو، ۵ ساعت طول کشید تا به مادرید برگردیم و در آن ۵ ساعت من یک کلمه با کسی حرف نزدم. اما زندگی همین است. هدایت رئال مادرید برای من تجربه‌ای تلخ بود.

لوپتگی درباره اخراجش از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا درست در فاصله دو روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ - به دلیل افشای مذاکره‌اش با رئال مادرید و قبول پیشنهاد هدایت این تیم – هم اظهار داشت: روز‌های عجیبی بود. دچار بیخوابی شده بودم. نمی‌دانستم کجا هستم. یک روز در روسیه داشتم تیم را برای جام جهانی تمرین می‌دادم و روز بعد با تیمی جدید در سانتیاگو برنابئو بودم.

دلیل ناکامی‌اش در رئال مادرید موضوع دیگری بود که لوپتگی درباره‌اش توضیح داد و عنوان کرد: من زمان نداشتم. این بهترین راه توضیح دادن وضعیت است.

انتصاب سانتیاگو سولاری و بهبود وضعیت رئال مادرید پس از روی کار آوردن او به عنوان جانشین لوپتگی هم آخرین سؤالی بود که سرمربی سابق پورتو درباره‌اش پاسخ داد. او گفت: من برای سرمربی جدید تیم احترام فراوانی قائلم، همینطور برای بازیکنان. رفتار و رویکرد آن‌ها در مدتی که ما با هم کار می‌کردیم عالی بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رئال مادرید جام جهانی2018 تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)

کوین دی بروین گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد