Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جرج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی در خصوص دیدار با استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خیلی بازی مهم است. سومین بازی خواهد بود که مربی تراکتورسازی هستم. در دو بازی قبلی شناخت نسبی از فوتبال ایران پیدا کردم و می‌دانم که باشگاه بزرگی هستیم. برای بازی فردا به خوبی حریف را آنالیز کردم و امیدوارم بازیکنان ما فردا همه آماده باشند و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف دو امتیازی دو تیم حساسیت بازی را افزایش داده و می‌دانم استقلال هم شرایط خوبی با شفر دارد.

وی در مورد حساسیت بازی با استقلال و اینکه هجومی بازی خواهید کرد یا خیر، گفت: 100 در صد به دنبال این هستیم که بازی را ببریم. ما هم از اهمیت بازی مطلع هستیم. باید صبور باشیم و اشتباهات فردی نداشته باشیم. همه بازی‌ها برای ما مهم هستند.حاج صفی یکی از بازیکنان کلیدی ما است و او هم اشتباه می‌کند و همه باید بداینم که اشتبه فردی به کل تیم ضربه می‌زند. استقلال هم تیم بزرگی است، بازیکنان خیلی خوب و ملی پوش هم دارد. نمی‌خواهیم که بازیکنان دچار استرس شوند و باید بیشترین استفاده را ببرند. استقلال را آنالیز کرده‌ایم و نمی‌توانیم برنامه‌های خود را لو دهیم. استقلال مانند همه تیم‌های دیگر برای ما قابل احترام است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد کوین کونستانت که با سر و صدای زیادی جذب شد و بازی نمی‌کند، عنوان کرد:  همان طور که می‌دانید این بازیکن زمانیکه یه اینجا آمد از شرایط بدنی خوبی برخودار نبوده و مدت زیادی است بازی نکرده است به همین دلیل ما برنامه‌ای را در نظر گرفتیم که آماده شود.

لیکنز با اشاره به شرایط تیمش گفت: دوست دارم همه بازیکنان در پست های خود رقابت داشته باشند. ساسان انصاری و اکبر ایمانی بازیکنان جدیدی هستند که نیاز به زمان دارند که هماهنگ شوند. خیلی خوشحالم که بازیکنان جدید و قدیمی تلاش خود را می‌کنند که بهترین عملکرد خود را داشته باشند. فردا هم همه باید تمرکز داشته باشند، چون مقابل تماشاگران خودی باید بازی کنند.

وی در مورد اینکه چرا پهلوان 2 هفته اسا در فهرست 18 نفره تراکتورسازی قرار ندارد،گفت: مشکلی بود که نمی‌خواهم رسانه ای شود. شخصی بود و الان برطرف شده است. پهلان شب بازی مشکلی برای فرزندش پیش آمد و به بیمارستان رفت و الان هم مشکلی ندارد. نمی‌خواهم در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنم.

سرمربی تراکتوریازی در مورد بازیکنانی که در تیم ملی امید هستند، گفت:‌باید با کرانچار، سرمربی امید رایزنی کنیم که وقتی بازی داریم بازیکنان در اختیار تیم باشند. خودم مربی تیم ملی بودم و دوست دارم که تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و فدراسیون وجود داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند