Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 16 امروز پنجشنبه بیست و پنجم بهمن ماه 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار شد. پرسپولیس در این مسابقه با لباس‌های قرمز، استقلال خوزستان با لباس‌های آبی و تیم داوری با لباس‌های زرد رنگ در زمین حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو در این رقابت با نتیجه دو بر صفر حریف را شکست دادند تا موقتا به صدر جدول بروند و از طرفی قعرنشینی استقلال را با 6 امتیاز در لیگ هجدهم تثبیت کند.

سرخپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. دقیقه 3 علیپور از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که توسط بازیکن آبی پوش متوقف شد و داور یک ضربه برای پرسپولیس اعلام کرد. ارسال بشار با ضربه سر علیپور از روی دروازه تیم میهمان گذشت. در دقیقه 7 مهدی شیری که برای گرفتن توپ ارسالی تا شش قدم حریف پیش رفته بود به توپ نرسید. در دقیقه 10 ماریو بودیمیر صاحب توپ شد که داور اعلام آفساید کرد. در دقیقه 11 علی علیپور با شلیکی دیدنی دروازه آبی پوشان را تهدید کرد که توپ با اختلاف اندک از روی دروازه استقلال خوزستان گذشت. در دقیقه 14 در یک رفت و برگشت، توپ به ترابی رسید و ضربه فنی او از کنار دروازه آبی پوشان به بیرون رفت. در دقیقه 15 مهاجم استقلال خوزستان در شش قدم پرسپولیس روی شایان مصلح خطا کرد. در دقیقه 16 ارسال علیپور از سمت چپ با ضربه سر مدافعان میهمان، بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 17 شوت ایوب کلانتری با اختلاف زیاد از روی دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 19 بار دیگر ارسال از سمت چپ برای سرخپوشان، از همه گذشت و این موقعیت هم از دست رفت.
 
دقیقه 21 پاسی برای کمال ساخته پرداخته شد که توپ به او نرسید و در ادامه ضربه قرمزپوشان به تیرک دروازه برخورد کرد و پس از آن گلر استقلال خوزستان پای علیپور را گرفت و داور به سادگی از کنار یک ضربه پنالتی مسلم گذشت. در دقیقه 24 یاد و خاطره هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد. در دقیقه 26 شوت محکم بازیکن استقلال با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. مهدی ترابی توسط بازیکن آبی پوش ضربه ای را متحمل شد که بازی برای لحظاتی متوقف شد و داور با کاپیتان های دو تیم صحبت کرد و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 30 امید عالیشاه از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که در ادامه، ضربه دروازه اعلام شد. در دقیقه 31 در پی توپ ارسال از سمت راست برای سرخپوشان، بودیمیر توپ را برای شجاع ساخته و پرداخته کرد که ضربه خوب و فنی او به پای مدافعان میهمان برخورد کرد و راهی به جایی نبرد. در دقیقه 32 ماریو بودیمیر در تله آفساید تیم میهمان قرار گرفت. در دقیقه 33 مصطفی کیانی با تکلی خطرناک بشار رسن را متوقف کرد و از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 34 حرکت زیبای علیپور باعث توقف او توسط بازیکن استقلال شد که داور یک ضربه کاشته برای پرسپولیس و یک کارت قرمز برای مصطفی کیانی در نظر گرفت و او را از زمین اخراج کرد. شوت بشار برگشت داده شد و در ادامه، شوت ترابی از روی دروازه آبی پوشان گذشت. در دقیقه 39 پرسپولیس از سمت چپ صاحب ضربه کرنر شد. ارسال کوتاه و پاسکاری در دستور کار قرار گرفت که بازی جریان یافت. در دقیقه 42 آبی پوشان دست به ضد حمله زدند و در آخرین لحظه، سید جلال حسینی به خوبی توپ و مهاجم حریف را مهار کرد. در دقیقه 45 کامیابی نیا در آفساید مدافعان آبی پوش گرفتار شد. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در گرفت. دقیقه 46 ارسال خوب امید عالیشاه از سمت چپ در دستان گلر استقلال خوزستان قرار گرفت. دقیقه 47 شایان مصلح متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته کرد و پس از آن، با سوت خود نیمه اول را به اتمام رساند که مورد اعتراض سرخپوشان نیز قرار گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آبی پوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.در دقیقه 47 آبی پوشان در تله آفساید سرخپوشان قرار گرفتند.در دقیقه 49 پرسپولیس در دو مرحله صاحب موقعیت شد که دفاع چند لایه تیم میهمان مانع از به ثمر رسیدن گل شد.در دقیقه 50 داور خطای بشار را گرفت و یک ضربه از سمت راست برای آبی پوشان به دست آمد که ارسال توپ دفع شد.در دقیقه 53 باقرپور بازیکن آبی پوش روی شجاع خلیل زاده خطا کرد و صاحب موقعیت شد که داور به سادگی از کنار آن گذشت و این بازیکن پس از عبور از بیرانوند، توپ را به بیرون زد.در دقیقه 56 ارسال خوب بازیکن سرخپوش از سمت چپ در دستان گروسیان قرار گرفت.در دقیقه 58 بار دیگر ارسال عالیشاه از چپ در دستان گلر میهمان جای گرفت.

در دقیقه 61 در پی حملات مستمر سرخپوشان، پرسپولیس از سمت راست صاحب کرنر شد.سروش رفیعی بجای امید عالیشاه به میدان آمد در دقیقه 62 ارسال بشار رسن از نقطه کرنر با ضربه سر زیبای سید جلال حسینی به گل اول این دیدار بدل شد.

داور: موعود بنیادی فر

کمک‌ها: تورج عیوض محمدی - علی دودانگه

کمک داوران اضافی: سعید رحیمی مقدم – شاهو اصلانی

داور چهارم: هادی طوسی

ناظر: حسن کامرانی فر

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تساوی بدون گل جام خلیج فارس زمین مسابقات لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی

به گزارش قدس آنلاین، در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌وچهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، ‌جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالی است که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آنها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آنها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵
کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰
منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰
اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس