Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بنایی کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از روز شنبه /27 بهمن ماه جاری/ به مدت یک هفته در کمپ‌ تیم‌های ملی ساحلی فدراسیون والیبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد‌.
وی بیان کرد: اوایل بهمن ماه جاری نیز نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ٢١ سال ایران به میزبانی بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آرش رامسری سرمربی گری تیم والیبال ساحلی زیر ٢١ سال ایران را بر عهده دارد، ادامه داد: ساحلی بازان زیر ٢١ سال ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کنند.
به گزارش ایرنا ابوالحسن خاکی زاده، سامان بهبودی و رضا نقیبی زاده از هرمزگان، امیر مالمیر و عرفان قاسمی از مازندران، سینا شوکتی و ادریس خداپرست از گیلان و رسول یمرلی از گلستان دیگر دعوت شدگان به این اردو هستند.
بر اساس اعلام فدراسیون و با نظر سرمربی تیم ملی، بازیکنانی که فرصت حضور در اردوی نخست را نداشتند نیز می توانند صبح روز شنبه /٢٧ بهمن ماه/ با حضور در کمپ تیم های ملی خود را به سرمربی تیم معرفی کنند.
به گزارش ایرنا استعدادهای درخشانی در والیبال ساحلی آذربایجان غربی وجود دارد و مرداد سال 1395 تیم والیبال ساحلی استان با پیروزی بر تیم گلستان در دیدار فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی جوانان زیر 19 سال کشور برای سومین سال متوالی فاتح این جام شد.
امسال تیم والیبال ساحلی نوجوانان ارومیه با قبول شکست مقابل هرمزگان در دیدار فینال بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.
خرداد ماه امسال نیز برای نخستین بار مسابقات والیبال ساحلی زیر نور مصنوعی با حضور ۱۲ تیم از استان های مختلف کشور در زمین های والیبال ساحلی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری ارومیه برگزار شد.
حضور محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل ۲ ساحلی باز ملی پوش ارومیه ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر ۱۸ سال ۲۰۱۶ آسیا و انتخابی جهان در شهر وینتاین لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات ورزشکاران این شهر در سطوح ملی و بین المللی است.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی اردوی تیم ملی استان های مختلف کشور جهان مجموعه ورزشی آزادی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که  چهارشنبه هشتم فروردین برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت 19 در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • ۲ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه