Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:41:22 GMT

بهره برداری از طرح بهسازی و اصلاح سه راهی ونارچ قم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۸۶۶

بهره برداری از طرح بهسازی و اصلاح سه راهی ونارچ قم

به گزارش ایرنا، مدیر ساخت توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قم در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف بهسازی و اصلاح سه راهی پرحادثه ونارچ در محور قم - نیزار طی مدت 18 ماه و با اعتبار 80 میلیارد ریال اجرا شده است.
مهدی فراهانی همچنین طول این محور با احتساب دوربرگردان رمپ ورودی و خروجی را سه هزار و 500 متر دانست و افزود: متوسط عرض آسفالت محور یاد شده نیز 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

80 متر است.
وی اضافه کرد: احداث یک دهانه پل بزرگ واقع بر روی خط راه آهن با عرض دهانه 13.70 متر و ارتفاع 7.15 متر از روی ریل راه آهن و یک رمپ ورودی از نیزار به ونارچ و یک رمپ خروجی از ونارچ به قم نیز از مشخصه های این طرح می باشد.
وی در تبیین ‌مزایای این طرح حذف نقاط حادثه خیز و کاهش حوادث جاده ای و سوانح راهنمایی رانندگی، تسهیل در ترافیک عبوری را از جمله آن ذکر کرد و یادآور شد: اصلاح و ایمن نمودن محور قم - نیزار و دسترسی های محلی در محدوده سه راهی ونارچ و تکمیل روشنایی سه راهی ونارچ از دیگر مزایا و محاسن آن به شمار می آید.
محور قم - نیزار به طول 38 کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی استان قم به بخش سلفچگان و همچنین شهرستان دلیجان در استان مرکزی است.
فراهانی بیان داشت: پل جدید راه آهن قم نیز به منظور چهار خطه کردن جاده قم - نیزار و به موازات پل فعلی احداث شده و به صورت یک طرفه و مسیر برگشت نیزار به قم قابل بهره برداری است.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل راه استان مرکزی ترافیک قم محورهای مواصلاتی استان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان