Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در ادامه سفر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه آزاد اروند، طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولین منطقه ایی و استانی، نهمین پروژه دانشکده علوم پزشکی آبادان در خرمشهر به بهره برداری رسید.

در این مراسم مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر با مساحت 920 متر مربع زیربنا و هزینه احداث بالغ بر 27 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت همچنین از  مرکز درمانى فخر النساء حضرت آیت الله سیستانی(خیر ساز) خرمشهر نیز بازدید کرد.

لازم به ذکر است که سعید نمکی از صبح امروز و در دومین روز حضورش در خوزستان، پروژه‌هایی چون ستاد شبکه بهداشت و مرکز بهداشت شادگان، بانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، سایت اداری مرکز فوریت‌های پزشکی و همچنین پایگاه جاده‌ای اورژانس خوردورق شادگان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری امام رضا(ع) آبادان، مرکز غربالگری سرطان تیپ یک این شهرستان آبادان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌اله طالقانی و خوابگاه دانشجویی شهدای منا را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح کرده است.

در این مراسم، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسوولین شهری و استانی وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است که وزیر بهداشت در سفری دو روزه به خوزستان طی دیروز و امروز پروژه هایی را در اهواز، ماهشهر و بندر امام و شادگان نیز افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت منطقه آزاد اروند استانداری خوزستان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان