Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، رضا رحمانی ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در همراهی با نمایندگان دولت در استان و نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، از پروژه و ‌مجتمع تولید گندله سنگ آهن مرکزی ایران- بافق بازدید کرد.

علی اکبر رحیمی مدیرعامل گندله سازی سه چاهون در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از این واحد صنعتی، اظهار داشت: طرح گندله سه چاهون محصولات میانی زنجیره فولاد را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت تولید این واحد ۵ میلیون تن در سال است، تصریح کرد: مجموع سرمایه گذاری در این طرح ۳۰ هزار میلیارد ریال است که ۸۰ میلیون یورو آن سرمایه گذاری ارزی و ۸ هزار میلیارد ریال آن سرمایه گذاری داخلی است.

شایان ذکر است ابر پروژه مجتمع گندله سه چاهون با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون تن گندله آهن و محصولات میانی زنجیره فولاد در مساحت 700 هزار متر مربع و 350 هزار مترمربع زیربنا در شهرستان بافق با 30 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شامل هشت هزار میلیارد ریال سرمایه ریالی و 180 میلیون یورو سرمایه ارزی، برای 350 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

گفتنی است با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار یزد‌ آیین کلنگ زنی احداث پروژه کارخانه گندله سازی سنگ آهن بافق برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بافق وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با موضوع سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان ضمن بیان اینکه وزیر ارتباطات با عنوان وزیر معین نماینده دولت به میامی سفر خواهند داشت، ابراز داشت: خواسته‌ها و مطالبات شهرستان میامی طی روزهای گذشته برنامه‌ریزی و لیست شده است.

وی از آب به عنوان اصلی‌ترین مطالبه مردم این شهرستان یاد کرد و افزود: امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت برای شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان باشد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی از دیگر نیازهای شهرستان است، ابراز داشت: اجرای این امر به مصوبه هیئت دولت نیاز دارد.

آشوری ضمن بیان اینکه صنعتی شدن میامی توانمند شدن شرکت‌های مستقر را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: به دنبال آن جذب سرمایه گذاران نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی ضمن بیان اینکه پیگیری شهرک صنعتی کالپوش دیگر موارد مورد نیاز برای این شهرستان است، افزود: با توجه به آماده بودن برخی تأسیسات آن راه اندازی آن نیازمند نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

فرماندار میامی بابیان اینکه مشکل رانش زمین در بخش کالپوش همچنان پا بر جا است، ابراز داشت: طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رضوان و احداث کانال در این شهر نیز از درخواست‌ها است.

آشوری در ادامه تصریح کرد: ایجاد مجتمع دامپروری در مرکز شهرستان، استقرار کامل ادارات، آنتن دهی نقاط فاقد آنتن، تخصصی‌تر شدن بیمارستان میامی از نیازهای این شهرستان است.

وی افزود: به سازی جاده میامی به کالپوش، کمربندی سرحدات، دهستان فرومد، مجتمع فرهنگی شهرستان، مجتمع ورزشی شهرستان، الحاق کمربندی به محدوده شهر، پل روگذر میامی از دیگر مواردی که به وزیر ارتباطات انعکاس داده خواهد شد.

کد خبر 6079888

دیگر خبرها

  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • افزایش عملکرد زنجیره تولید سرب نخلک
  • سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند