Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:25:12 GMT

واعظی درگذشت پدر مشاور سیاسی رئیس جمهور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۹۲۵

واعظی درگذشت پدر مشاور سیاسی رئیس جمهور را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درگذشت پدر حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهور را در پیامی تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر ابوطالبی
مشاور محترم رییس جمهور

درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج حسین ابوطالبی، پدر شهیدان سرفراز مجید و فرید ابوطالبی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب فقدان این پدر با ایمان و فداکار را به جنابعالی و سایر بستگان معزز صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای جنابعالی سلامتی و توفیقات روزافزون، مسألت دارم.

محمود واعظی

رییس دفتر رییس‌جمهور

کد خبر 4542371 اکرم سادات حسینی شبستری

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید ابوطالبی رئیس دفتر رئیس جمهور محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمود واعظی به عملیات «وعده صادق»

متن پیام محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم به این شرح است: نقض مقررات بین الملل در تجاوز به کنسولگری ایران و سکوت و تسامح سخیف و ناصواب کشور‌های غربی مدعی رعایت مقررات بین الملل وحقوق بشر به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد موجب شد تا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب ماده (۵۱) منشور ملل متحد مجموعه‌ای از حملات غرور آفرین و بی سابقه را به صورت مشروع و قانونی علیه اهداف نظامی این رژیم سفاک با هدف تنبیه متجاوز وبازدارندگی صورت دهند تا متجاوز عمیقا درک کند که وعده جمهوری اسلامی ایران «وعده صادق» است.

ماجراجویی‌های جنون آمیز رژیم صهیونیستی قاطعانه محکوم بوده و ضمن تقدیر از اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توفیق این شیرمردان را در راه حفظ و بسط هر چه بیشتر امنیت و منافع کشور از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

دراین شرایط که رسانه‌های مخالف، مذبوحانه تلاش می‌کنند تا شیرینی این اقدام شجاعانه را بر کام ملت عزیزمان تلخ کنند، از وظایف اصلی حاکمیت و مردم است که با تعامل هرچه بیشتر موجبات حفظ وحدت و بسط انسجام ملی را فراهم اورند.

محمود واعظی

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • واکنش محمود واعظی به عملیات «وعده صادق»
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی