Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:58:26 GMT

خوابگاه دانشجویی شهدای منا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۶۹۵۷

خوابگاه دانشجویی شهدای منا افتتاح شد

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در گفت و گو با خبر نگار برنا در آبادان، اظهار کرد: امیدوارم ثواب این ساختمان به روح شهدا به ویژه شهدای منا برسد.

او ضمن آرزوی توفیق برای دست‌اندرکاران ساخت این پروژه گفت: امیدواریم با لطف پروردگار در سفرهای آتی به خوزستان و زحمت مدیران دلسوز استان و دعای خانواده معزز شهدا، شاهد افتتاح مراکز و پروژه‌های بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی افزود: بدون تردید با افتتاح مراکز جدید در سطح استان خوزستان شاهد رفاه بیشتر مردم شریف این منطقه خواهیم بود و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

در این آیین دو بلوک هشت واحدی از پنج بلوک خوابگاه دانشجویی شهدای منای دانشکده علوم پزشکی آبادان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال(بدونِ تجهیزات) و در مساحت 5 هزارمتر مربع احداث و به بهره برداری رسید.

در این مراسم، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسوولین شهری و استانی وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است که وزیر بهداشت در سفری دو روزه به خوزستان طی دیروز و امروز پروژه هایی را در اهواز، ماهشهر و بندر امام و شادگان نیز افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت منطقه آزاد اروند استاندار خوزستان شهدای منا دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور