Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب کلانتری بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: داور بازی تمام صحنه های 50-50 را به سود تیم میزبان سوت می زد اما در کل عملکرد خوبی داشت. داور اشتباه تاثیرگزاری هم انجام نداد و سوت خیلی مشکوکی هم نزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط روی صحنه اخراج برای کارت دادن به کیانی عجله کرد و من فکر می کنم کارت زرد دوم بازیکن ما اشتباه بود. صحنه برخورد فرزین گروسیان و علی علیپور را هم خوب به یاد نمی آورم.

او ادامه داد: زمانیکه بازی مساوی بود می توانستیم یک گل بزنیم اما این اتفاق نیفتاد. البته اعتراض همه جا وجود دارد. بازی خوبی هم انجام دادیم و توانستیم با کنترل روند بازی موقعیت زیادی به پرسپولیس ندهیم. 

کلانتری درباره احتمال بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: تمام تلاشمان را برای بقا به کار می گیریم و به امید خدا در این روند موفق باشیم.

بیشتر بخوانید

عرب: وضعیت مالی باشگاه بسیار خوب است/ مشکلی بابت تمدید قرارداد بشار رسن نداریم

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

انتهای پیام

اظهارات ایوب کلانتری پس از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در چارچوب مسابقات تورنمنت دوستانه جام پایتخت مصر رخ داد که تیم‌های ملی تونس و نیوزلند در یک مسابقه برابر یکدیگر قرار گرفته بودند.

در دقیقه 32 بازی یک برخورد بین بازیکنان شکل گرفت و داور مسابقه، احمد الغندور، پس از بازبینی صحنه در سیستم کمک داور ویدئویی یک ضربه‌ پنالتی به سود نیوزلند اعلام کرد.

نیوزلند در آستانه گلزنی از روی نقطه پنالتی بود، اما راهنمایی تاثیرگذار سرمربی دروازه‌بان‌های تونس باعث شد تا دروازه‌بان این تیم توپ را دفع کند و مانع گلزنی حریف شود.

در این صحنه دوربین‌ها مربی دروازه‌بان‌های تونس را به تصویر کشیده‌اند که بشیر بن سعید، دروازه‌بان این تیم را احضار می‌کند تا از طریق یک صفحه نمایش کوچک به او از زاویه ترجیحی بازیکن نیوزلند در ضربات پنالتی را اطلاع بدهد.

در واقع بشیر بن سعید توانست ضربه پنالتی سارپریت سن را با ضربه سر از گوشه چپ دروازه خود دفع کند و نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال