Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که از نتیجه بدست آمده برابر استقلال خوزستان رضایت دارد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: از نتیجه راضی بودیم، اما شرایط بازی نه، چون بازی گره خورده بود و سه امتیاز برای‌مان اهمیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که هفته گذشته باختیم، اما با یک شکست تیم متزلزل نمی‌شود. باید این روند را ادامه داد و به فکر دیدار با پدیده شهرخودرو در جام حذفی باشیم.

وی درباره اینکه برخی‌ها مدعی حمایت‌هایی از پرسپولیس شده‌اند، گفت: خودتان داوری‌های دو بازی اخیر پرسپولیس را دیده‌اید. نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم، اما بهترین قاضی هواداران و کسانی که قضایا را می‌دانند، هستند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بیانیه تیم‌ها از جمله باشگاه استقلال قبل از مسابقات گفت: من چیزی ندیده‌ام!

سیدجلال حسینی: شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته‌اند

 

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر درباره مصدومیتش، اظهار داشت: خدا را شکر فکر نکنم چیز خاصی باشد. باید بروم بررسی شود، ولی حسی داشتم که خدای نا کرده مصدومیتم تشدید شود. امشب یا فردا یک MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همیشه بازی در آبادان و مقابل تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیمی خوبی  هستند، ولی ما همه جوره محکوم به برد بودیم و الحمدالله شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم ادامه‌دار باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان باید به بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم. بعد از آن ان‌شاءالله دوباره به لیگ برمی‌گردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ