Web Analytics Made Easy - Statcounter

آگزبورگ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

طرفداری- دو تیم آگزبورگ و بایرن مونیخ در چارچوب مسابقات بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان ورزشگاه داور 26 بهمن 1397 23:00 آگزبورگ آرنا بیبیانا اشتاین هاوس

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ می خواهد در این بازی به پیروزی برسد تا فاصله با دورتموند صدرنشین را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ناگفته پیداست آنها نیم نگاهی هم به بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا دارند. شاگردان کواچ مصمم هستند با کسب یک پیروزی روحیه بخش به استقبال این بازی بزرگ بروند. اخیرا مصدومیت نویر همه را نگران کرده بود اما او تمرینات دروازه بانی را از سر گرفته و به نظر می رسد در این بازی در ترکیب اصلی خواهد بود. از سوی دیگر، هامس رودریگز هم در ترکیب ابتدایی حاضر خواهد بود و خودش را برای جدال بزرگ با قرمزها آماده می کند. آنها نیم فصل دوم را خیلی خوب آغاز کردند اما شکست برابر بایرلورکوزن این نگرانی را ایجاد کرد که شاید روزهای تلخ نیم فصل اول دوباره تکرار شود. بایرنی ها خط حمله قدرتمندی دارند و لواندوفسکی هم یکی از بهترین فصول دوران فوتبالش را سپری می کند. کواچ می داند که هر نتیجه ای غیر از پیروزی در این بازی می تواند نگرانی ها را قبل از بازی با لیورپول تشدید کند.

از اواخر سپتامبر، آگزبورگ تنها یک بار طعم شیرین پیروزی را چشیده و آن هم برد 3-0 برابر ماینتس در ماه فوریه بود. آنها تنها 3امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و با ادامه روند فعلی، یکی از کاندیداهای سقوط به بوندس لیگای 2 خواهند بود. قضیه وقتی وخیم تر می شود که بدانیم آگزبورگ لیستی بلندبالا از مصدومان دارد و نمی تواند با تمام قدرت برابر بایرن حاضر شود. در 20بازی که این دو تیم با هم داشتند آگزبورگ تنها 3بار به پیروزی رسیده است و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسید. پیروزی در جام حذفی روحیه آنها را بالا برده بود اما شکست 4گله برابر وردربرمن همه چیز را خراب کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

تقابل های اخیر دو تیم

نکات آماری

- بایرن مونیخ در 9بازی از 11دیدار خارج از خانه اخیرش برابر آگزبورگ در تمامی رقابت ها، به پیروزی رسیده است.

- بایرن مونیخ در 8بازی از 9دیدار اخیرش در بوندس لیگا به پیروزی رسیده است.

- آگزبورگ در 11بازی از 12دیدار اخیرش در بوندس لیگا نتوانسته به پیروزی برسد.

- بایرن مونیخ در 9بازی از 11دیدار اخیرش در بوندس لیگا، حداقل 2گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی WhoScored

آگزبورگ 1-4 بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست