Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایرج عرب در پایان بازی با استقلال خوزستان که با پیروزی سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم. از این که هواداران خوشحال هستند، بسیار خوشحال هستیم. از کادر فنی و بازیکنان عزیز هم تشکر می‌کنیم.

وی درباره وضعیت مالی باشگاه با توجه به نزدیک شدن لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: وضعیت مالی را نه می‌توانیم بگوییم بد است و نه می‌توانیم بگوییم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سعی می‌کنیم، هزینه‌ها را مدیریت کنیم. در این مدت اکثر جلسات کاری در حوزه اسپانسرینگ و مسایل اقتصادی بوده است.  به هر حال هزینه‌ها به دلیل مسایل تورمی و نرخ ارز رو به بالا است. به همین دلیل درآمدها را باید افزایش داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط به اعتراض‌ها نسبت به مسایل داوری خاطرنشان کرد: بحث داوری، یک بحث فنی در فوتبال است. ما همچنان خواهان آن هستیم که سیستم VAR، اجرا شود. این عدالت برای همه است. می‌خواهیم ریاست محترم فدراسیون فوتبال و ریاست محترم سازمان لیگ این موضوع را جدی دنبال کنند و باشگاه پرسپولیس کاملا موافق اجرای این طرح است و همکاری لازم را در این باره خواهد داشت.

عرب درباره بعضی صحنه‌های داوری بازی با استقلال خوزستان گفت: به صورت کلی می‌گویم باشگاه پرسپولیس، هر آن چه برای احقاق حقوق لازم باشد، انجام می‌دهد و اجازه بدهیم درباره داوری این بازی هم کارشناسان، نظر بدهند. ما سعی می‌کنیم به دور از حاشیه‌ها در مسیر قهرمانی حرکت کنیم. تقاضای ما از هواداران هم این است که در مقابل جریان‌هایی که شکل می‌گیرد، سعه صدر داشته باشند و پیوسته تیم را تشویق کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس حقوق فوتبال نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود