Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:04:26 GMT

علیپور: باشگاه باید آرامش را به تیم بازگرداند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۶۷۴

علیپور: باشگاه باید آرامش را به تیم بازگرداند

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه فضای موجود آرامش بازیکنان را بر هم ریخته است، گفت: باشگاه باید این مسائل را جمع کند و آرامش را به باشگاه بازگرداند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، علی علیپور پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر استقلال خوزستان با اشاره به صحنه خطا روی او که به اخراج بازیکن استقلال خوزستان منجر شد، گفت: فشار روی داوری ها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که سه امتیاز این بازی را گرفتیم که شرایط به این حرف و حدیث ها کشیده نشود.
وی در مورد بیانیه نویسی ها در فوتبال گفت: من بازیکن تیم هستم و وظیفه مان این است برای تیم تلاش کنیم. سایر مسائل بستگی به باشگاه دارد.
مهاجم پرسپولیس در مورد شرایط موجود اضافه کرد: این فضاها آرامش بازیکنان را بر هم زده است. باشگاه باید این مسائل را جمع کند و آرامش را به باشگاه بازگرداند.
وی در مورد آقای گلی هم گفت: به آقای گلی فکر نمی کنم و مهم موفقیت تیم است.
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری دو بر صفر برابر استقلال خوزستان جای سپاهان را به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر بگیرد.
ورزشی**9463**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش علي عليپور پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که طی دو هفته اخیر لیگ برتر به نتایج قابل توجهی دست یافته تا امیدواری آبی‌ها برای بقا در فصل جاری افزایش یابد، اکنون چشم به ادامه مسیر و دستیابی به هدف مدنظرشان را دنبال می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته و در پایان این هفته از لیگ آزادگان او وارد جنجال عجیبی شد و پای او را به بازی لغو شده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی نیز باز کردند. در این رابطه ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در اتهاماتی که البته باشگاه استقلال خوزستان مدعی است آن را از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق دنبال خواهد کرد، مدعی شد که سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان مانع از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شده است.

این در حالیست که پورموسوی که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل نیز با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مدعی صعود مواجه شده بود، ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع، برنامه تمرینی تیمش را نیز حتی بعد از این بازی تدارک دیده بود تا ریکاوری آبی‌ها بعد از امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان تداخلی با این بازی پیدا نکند.

ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته استقلال ملاثانی البته در شرایطی مدعی این موضوع شده که تیمش در فصل گذشته سهم بزرگی در صعود آبی‌ها داشته که در فضای مجازی اهواز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان داده‌اند. برخی هواداران استقلال خوزستان با اشاره به اتفاقات دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش که هر دو با جنجال و در نهایت با تساوی و از دست رفتن امتیاز برای پورموسوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد، این ادعای مربی کنونی نفت مسجدسلیمان را رد کرده و در برخی صفحات نیز اقدامات او در فصل گذشته برای جانشینی پورموسوی را نیز در برهه‌ حساس صعود این تیم به لیگ برتر را یادآوری کرده‌اند.

مدیران استقلال خوزستان نیز طی ساعات اخیر حمایت ویژه‌ای از پورموسوی به عنوان سرمربی خود داشته‌اند و مدعی هستند در اختیار قرار دادن استادیوم در حوزه اختیارات پورموسوی نیست که اصلا بخواهد درباره آن نظری بدهد و این اتهامات را در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دنبال خواهند کرد.

با این حال پورموسوی که ماموریت بزرگی برای بقای استقلال خوزستان با توجه به روند موفقی که خصوصا از حیث نتیجه‌گیری طی نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، پیش روی خود دارد، بدون توجه به این مسائل و حواشی شکل گرفته، برنامه تمرینی تیمش را برای بازی حساس آتی مقابل ملوان دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست