Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:41:21 GMT

جاده‌های شهربابک باید ایمن سازی شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۶۷۷

جاده‌های شهربابک باید ایمن سازی شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبری ، مدیر دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر امروز به شهربابک و بازدید از جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان گفت: متاسفانه جاده‌های شهرستان شهربابک از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند و به صورت استاندارد تابلو گذاری نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکبری بیان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که نماینده مردم شهربابک در راستای حل مشکلات راه‌های شهرستان داشت، امروز برای بازدید و بررسی مشکلات به شهرستان سفر داشتیم.

وی افزود: امروز طی بازدیدی که از جاده‌های مواصلاتی شهرستان به شهر‌های اطراف و جاده‌های فرعی و روستایی، نقاط حادثه خیز و وضعیت روکش آسفالت این راه‌ها را بررسی کرده و در هفته‌ی آینده مطالعات لازم را انجام داده و با تکمیل اطلاعات، اعتبار لازم را برآورد خواهیم کرد و در دستور کار قرار خواهیم داد.

اکبری ادامه داد: الویت اصلی کار را روی استاندارد سازی شریان اصلی بندرعباس به تهران قرار می‌دهیم و انشالله تا عید وضعیت بلوار خلیج فارس را بهبود خواهیم بخشید و بقیه راه‌ها را به ترتیب اولویت در دستور کار قرار خواهیم داد و تا پایان سال آتی به اتمام خواهیم رساند.

وی همچنین در مورد وضعیت تابلو‌ها نیز بیان داشت: تذکرات لازم جهت استانداردسازی این مورد داده خواهد شد تا در مکان‌های مورد نیاز تابلو نصب شود.

انتهای پیام/ی

جاده‌های شهربابک از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز

معصومه جودکی افزود: از سال ۲۰۰۱ تاکنون ، پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

وی  گفت: اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی است، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز نیز در دو مرحله ۲ تا ۴ اردیبهشت و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه انجام می‌شود.   معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: برنامه ایمن سازی تکمیلی برای کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در محل تجمع عمده مهاجرین مستقر هستند انجام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد