Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلینیک تخصصی آیت‌الله طالقانی در آبادان با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آیت‌الله طالقانی و مرکز تشخیص و غربالگری تیپ یک سرطان امروز با حضور وزیر بهداشت، استاندار خوزستان، مدیرعامل و جمعی از مسئولان آبادان و خرمشهر افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلینیک تخصصی آیت‌الله طالقانی خدمات تخصصی مغز و اعصاب، ارولوژی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، رومالوتوژی، گوش و حلق و بینی، پوست، چشم، اطفال و عفونی ارائه می‌شود. مساحت این کلینیک یک هزار و 620 مترمربع بوده و هزینه ساخت آن نیز 60 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

مرکز تشخیص و غربالگری تیپ یک سرطان نیز دارای 575 مترمربع مساحت بوده و ساخت آن 28 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وزیر بهداشت در ماهشهر: تدارک تامین داروی مورد نیاز کشور در سال 98 دیده شده است4 پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت در اهواز افتتاح شدقول وزیر بهداشت درباره کمیاب نشدن دارو در شرایط تحریم

خوابگاه دانشجویی دانشکده پزشکی آبادان نیز سومین پروژه‌ای بود که امروز در منطقه آزاد اروند افتتاح شد. این خوابگاه 40 واحدی 5 هزار مترمربع مساحت داشته و ساخت آن 70 میلیارد ریال هزینه برده است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهدای خرمشهر نیز چهارمین افتتاح امروز وزیر بهداشت در  منطقه آزاد اروند بود. این مرکز دارای 920 مترمربع مساحت است و ساخت آن 27 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است که خدمات پزشکی عمومی و دندانپزشکی در این مرکز به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/  ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیومرث کشوری در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شب گذشته (۲۷ فروردین‌ماه) در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر ۱۲ ساله‌اش توسط یک شخص ناشناس بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه توسط ماموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت بوده است، گفت: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس در صحنه با هوشمندی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

کشوری با اشاره به دستگیری فرد گروگانگیر در این عملیات بیان کرد: متهم انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!