Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد خضرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سبد کالایی توزیع شده شامل رب گوجه فرنگی، خرما، قند، روغن، پودر رختشویی، مایع ظرفشیویی، لوبیا، سویا، برنج و ماکارونی است.
وی اظهار داشت: امسال پنج مرحله سبد کالایی در بین خانوارهای تحت پوشش این انجمن توزیع شده که در هر مرحله به صورت میانگین 50 خانوار از این سبدهای کالایی برخوردار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خضرنژاد از پرداخت مستمری ماهیانه به خانوارهای تحت پوشش نیز خبر داد و گفت: خانواده زندانیان به دلیل حضور نداشتن سرپرست خانوار با فشارهای اقتصادی و روحی و روانی خاصی روبرو هستند و باید مورد حمایت خیران قرار گیرند.
وی بیان کرد: خیران بازوان توانمند جامعه هستند و با حمایت ها و کمک های مادی آنان می توان در رفع بسیاری از مشکلات این خانوارها اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه 170 خانوار در این شهرستان زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند، گفت: پیگیری امور قضایی، مراحل دادرسی، تقاضای تخفیف برای زندانیان واجد شرایط و دادن مستمری ماهیانه بخشی از خدمات این انجمن به زندانیان تحت پوشش و خانواده آنان است.
انجمن حمایت از زندانیان از سال 1385 در سردشت تاسیس شد و هم اکنون 170 خانوار را زیر پوشش خود دارد.
7562/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه خانواده خرما روحی و روانی گوجه فرنگی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت

تین نیوز

انجمن صنفی  شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران از افزایش تعرفه خدمات خدمات فورواردی در سال 1403 خبر داد.

به گزارش تین نیوز، انجمن  صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران اعلام کرد:  تعرفه های خدمات مرزی - گمرکی قابل اجرا تا اطلاع ثانوی برای محمولات فورواردری که از تاریخ اول فرودین 1403 وارد کشور می شوند، افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این انجمن:

- چنانچه گیرنده کالا در اسناد حمل، شرکت حمل و نقل بین المللی دیگری ( عضو انجمن ) باشد نرخ های مندرج در جدول ( پیوست ) مشمول 30 درصد تخفیف می باشد.

- همچنین مالیات بر ارزش افزوده وفق مقررات وصول می شود.

- در مواردی که کالای وارداتی به صور پسکرایه از طرف فورواردر خارجی حمل شود و  شرکت حمل و نقل بین المللی ایرانی نقشی در عملیات اجرایی حمل نداشته و یا هیچ قرارداد حملی با گیرنده کالا در ایران منعقد ننموده باشد، صاحب کالا مکلف است مبلغ پسکرایه حمل را عینا به حساب اعلام شده از طرف فورواردر خارجی حواله نماید.

در غیر این صورت صاحب کالا می تواند به هنگام دریافت قبض انبار و ترخیصیه پسکرایه مربوطه را به عنوان هزینه های حواله با نماینده شرکت فورواردر در ایران توافق و پرداخت نماید.

انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران تاکید کرده است: تعرفه های تعیین شده شامل محمولات ترانزیتی ( داخلی / خارجی ) وارد شده از طریق مبادی دریایی نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • حمایت بهزیستی استان کرمان از ۱۳۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • استفاده بیش از ۲۵۷ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از کالابرگ الکترونیکی