Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:06:39 GMT

پل ونارچ با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۸۹۱

پل ونارچ با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم افتتاح شد

پروژه احداث پل و اصلاح و بهسازی سه راهی ونارچ با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پروژه احداث پل و اصلاح و بهسازی سه راهی ونارچ با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سرمست استاندار قم به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول محور این پروژه با احتساب دوربرگردان، رمپ ورودی و رمپ خروجی سه هزار و 500 متر است و برای آن یک دهانه پل بزرگ واقع بر خط راه آهن با عرض دهانه 13.7 متر و ارتفاع 7.15 متر از روی ریل راه آهن احداث شد.

وزیر راه و شهرسازی با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردوزیر راه و شهرسازی در قم: فعال کردن بخش مسکن مورد تاکید این وزارتخانه استوزیر راه و شهرسازی: قم به نگین شهرسازی ایرانی- اسلامی تبدیل شود

پروژه شامل یک رمپ ورودی از نیزار به ونارچ و یک رمپ خروجی از ونارچ به قم است و هزینه اجرای آن 5.5 میلیارد تومان است که با بهره برداری از پروژه احداث پل و اصلاح و بهسازی سه راهی ونارچ، 15 کیلومتر ابتدایی محور قم نیزار به صورت چهارخطه قابل بهره برداری شد.

حذف نقاط پرحادثه و کاهش حوادث جاده ای، تسهیل در ترافیک عبوری، اصلاح و ایمن نمودن محور قم نیزار و دسترسی‌های محلی در محدوده سه راهی ونارچ و تکمیل روشنایی سه راهی ونارچ از مزایای افتتاح پروژه احداث پل و اصلاح و بهسازی سه راهی ونارچ است.

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش قدس انلاین، با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه