Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست از تخلف یک گروه گردشگری که در چند روز اخیر در فضای مجازی انعکاس زیادی داشته است، خبر داد و گفت: متخلفین به دادگاه معرفی می‌شوند و در خصوص مجوز فعالیت این کمپین متخلف تجدید نظر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید محبت‌خانی از تخلف یک گروه گردشگری که در چند روز اخیر در فضای مجاری انعکاس زیادی داشته است، خبر داد و گفت: در پی بررسی‌های به عمل آمده، محل وقوع جرم در سیستان و بلوچستان بوده است و به صورت غیر مجاز یک روباه شنی زنده‌گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شناسایی عاملان این تخلف خبر داد و گفت: متخلفین به دلیل شکار غیرمجاز پس از تکمیل مدارک به دادگاه معرفی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تکذیب صدور مجوز این کمپین از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: محیط زیست در مکاتبه‌ای با سازمان گردشگری خواستار تجدید نظر در مجوز این کمپین خواهد شد.

وی از برخورد جدی سازمان محیط زیست با متخلفین شکار غیرمجاز خبر داد و گفت: فعالیت کمپین‌های گردشگری از سوی یگان حفاظت محیط زیست نظارت و پایش می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست

فرید صالحی پورباورصاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت : صنعت گردشگری جزء صنایعی است که کمترین استفاده را از منابع طبیعی مانند آب، خاک و هوا را دارا است اما بیشترین سود دهی را برای مردم دارد.

او می‌گوید: در حوزه گردشگری یکی از زمینه هایی که مغفول مانده ، بحث گردشگری طبیعی و محیط زیست است. وقتی در گذشته نه چندان دور صحبت از گردشگری به میان می آمد همه تصور می کردند فقط دیدن آثار باستانی مد نظر است.

صالحی پور ادامه داد: در شهرستان لالی رودخانه ها، آبشارها و دریاچه سد را داریم که پتانسیل خوبی برای فعالیت های گردشگری دارد که مردم می توانند بازدید و در فصل بهار و حتی تابستان استفاده کنند.

به گفته او رها کردن زباله های غیرقابل بازیافت در طبیعت آسیب های جدی به آن وارد می کند، مسافران نوروزی و طبیعت گردان ، با جمع آوری زباله ها در کیسه های مخصوص زباله و رساندن آن به مکان های مخصوص جمع آوری زباله ، در پاکیزگی طبیعت و حفظ خاک و آب از آلودگی ها ما را یاری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مسافران نوروزی همچنین با معاینه فنی خودروهای خود و رعایت نکات محیط زیستی، در تمیز نگهداشتن هوای لطیف بهاری و آلوده نشدن آن با آلاینده هایی که سلامتی هموطنان را به خطر می اندازد، نقش موثری خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • حفاظت از یوزپلنگ با مشارکت مردم/ وزارت راه به تعهدات خود عمل کند
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد