Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@23:52:46 GMT

واکنش نادر طالب زاده به تحریم جدید آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۷۹۸۸

صراط:

آمریکا اسامی جدیدی منتشر کرد که نام نادر طالب زاده، همسر  و تیم اجرایی کنفرانس افق نو در میان این لیست وجود دارد. او درباره این حرکت جدید آمریکایی ها گفت: ناراحتی و دردشان آزادی بیان است. آن ها می ترسند درباره جنایات و ددمنشی هایشان صحبت شود. احساس خطر می کنند حتی درباره تاریخی صحبت شود که در کتاب هایشان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت را کردند افق نو را متوقف کنند اما ما 4 ماه دیگر کنفرانس در موعد مقرر برگزار می شود. 
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،  طالب زاده تاکید کرد: مهمانان بین المللی ما دعوت شده اند و همچون سنوات قبل در ماه "می" افق نو را برپا خواهیم کرد. نمی خواهیم این اتفاق روشنگرانه متوقف شود؛ چون آمریکا از آزادی بیان و سخنرانی مخالفانش در کنفرانس افق نو می ترسد و عصبانی است.
به گزارش تسنیم، آمریکا در راستای مقابله با اقدامات "مونیکا ویت"(که توسط آمریکا به جاسوسی برای ایران و همکاری با سپاه پاسداران متهم شده است) دو شرکت ایرانی و چند فرد مرتبط با این شرکتها را تحریم کرده است. اسامی تحریم‌شدگان شامل حسین عباسی، مجتبی معصوم پور، میلاد میرزا بیگی و حسین پرور، حامد قشقاوی، غلامرضا منتظمی، نادر طالب زاده، زینب مهنا طالب زاده و محمد باقر شیرین کار می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تحریم های ایران نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.   حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.   در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم