Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@19:23:11 GMT

53 طرح عمرانی و اقتصادی در تفرش به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۰۳۹

53 طرح عمرانی و اقتصادی در تفرش به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» عصر پنجشنبه در جریان در سفر به شهرستان تفرش و افتتاح طرح های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 151 نفر از جوانان جویای کار این شهرستان اشتغال فراهم شده است.
وی اظهار داشت: راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در روستاها و شهرهای کوچک استان باید مورد توجه دستگاه ها باشد تا رونق اقتصادی در تمام استان یکسان پراکنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی گفت: روستای بازرجان منطقه ای گردشگری است و مسئولان استان باید برای توسعه صنعت گردشگری در این روستا اهتمام جدی داشته باشند.
آقازاده افزود: مردم بازرجان از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و بهره برداری زمین چمن مصنوعی در این روستا نشانه علاقه ساکنان به ورزش است.
وی اظهار داشت: فعال شدن استخر شنا در این روستا بخش دیگری از خدمات دولت است که به زودی در این روستا عملیاتی می شود.
استاندار مرکزی گفت: این روستا مشکل تامین آب دارد که با برنامه ریزی آبفا روستایی این نیاز در سال 98 رفع برطرف می شود.
بهره برداری از سالن ورزشی مدرسه فاطمه الزهرا (س)، کارگاه تراش بلور، زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به 2 روستای تفرش از جمله طرح هایی بود که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان انجام شد.
شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی است و دراین منطقه بیش از 30 هزار نفر زندگی می کند.
6991/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مرکزی اشتغال انقلاب اسلامی صنعت گردشگری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری داریم که میتوان به طرح‌های لکه‌گیری و روکش راه‌های استان، بالابردن سطح ایمنی جاده‌ها، رفع نقاط پرحادثه استان و سایر موارد نام برد.

جهانی افزود: اعتبار طرح‌ها بالغ‌بر ۸۶۰ میلیارد تومان است که از طریق اعتبارات ملی درنظر گرفته شده و سایر طرح‌ها هم شناسایی می‌شود.

او با بیان اینکه ۵۶ کارگاه جاده‌ای داریم که همه فعال هستند، گفت: کارگاه‌های روکش راه‌ها، تعمیر و نگهداری ابنیه فنی، زیرگذر‌هایی در محور‌های مواصلاتی استان، تعویض حفاظ‌های فلزی در سطح راه‌های استان برای ارتقا ایمنی و روشنایی جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی