Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:00:43 GMT

حدادی: اختلاف‌ها هست، ولی برای ایران برگشتم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۰۶۲

با همه اختلافاتی که میان حامد حدادی و فدراسیون بسکتبال وجود دارد، او تصمیم گرفت در پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین برای تیم ملی ایران بازی کند که در این مورد توضیح داد: همه مردم و جامعه ورزش من را می‌شناسند. در این ۲۰ سال همیشه حتی با آسیب‌دیدگی‌ها هم برای تیم ملی کشورم بازی کرده‌ام. اکنون نیز با وجود اتفاق‌ها و مشکلاتی که پیش آمد و الان هم هست، ناراحتی‌ها را فعلاً به خاطر پرچم ایران، کشورم، بسکتبال و جامعه بسکتبال کنار گذاشته و به تیم ملی برمی‌گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تأکید بر این که ناراحتی میان او و فدراسیون همچنان باقی است، گفت: از مربیان و کادر فنی بار‌ها با من تماس گرفته شد و گفتند که به تیم ملی بیایم و شرایطی بود که نشد، اما همیشه دوست داشتم به تیم ملی کشورم کمک کنم. الان نیز بحث پرچم کشورم در میان است و دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم فعلاً و باز هم تأکید می‌کنم فعلاً، ناراحتی‌ها را کنار گذاشته و به تیم ملی برگردم.

بهترین سنتر بسکتبال آسیا در ادامه با بیان این که همچنان تمام‌قد از ارسلان کاظمی حمایت می‌کند، توضیح داد: مطمئنم که اگر به ارسلان هم زنگ بزنند، می‌آید. من همچنان پشت ارسلان هستم و امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون دودش همیشه به چشم خودمان می‌رود. قلباً دوست دارم ارسلان در تیم ملی باشد و امیدوارم مسائل و مشکلات را برطرف کنند. من تصمیم گرفتم بیایم، چون برای شخص خاصی بازی نمی‌کنم و برای ورزش کشورم بازی می‌کنم. همیشه با غیرت در زمین برای پرچم کشورم جنگیده‌ام. سعی کرده‌ام بهترین باشم و اگر هم بد بوده‌ام گفته‌ام بد هستم. امیدوارم اتحاد در بسکتبال به وجود آید، چون با اتحاد می‌توان موفق بود.

حدادی در خصوص زمان بازگشتش به تمرینات تیم ملی گفت: باید ببینم چه زمانی به من خبر می‌دهند تا به اردو بروم. در مورد بازی استرالیا و ژاپن هم صحبت نمی‌کنم، چون فعلاً باید تمرین کنم و با بازیکنان دیگر به هماهنگی برسم. الان برای صحبت در مورد این دو بازی زود است.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد احتمال برطرف شدن مشکلاتش با فدراسیون گفت: مشکلات همچنان هست، ولی فعلاً تمرکزم روی تیم ملی است، سعی می‌کنم بهترین باشم و ان‌شاءالله تیم ملی هم دو بازی پیش رو را ببرد. میزبان هستیم و دوست دارم هم‌وطنانم بیایند، بازی را ببینند و حمایت کنند. امیدوارم بازی جذابی برای هواداران باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت

نادر کاشانی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران امروز دار فانی را وداع کرد. مرحوم کاشانی طی چند سال گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و مدتی هم در بیمارستان بستری بود.

این پیشکوست بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۴ هم حضور داشت و سال ۱۳۵۷ از تیم ملی خداحافظی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان درگذشت نادر کاشانی را به خانواده و جامعه بسکتبال کشور تسلیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت