Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - ایرنا - 2 سالن چند منظوره عصر پنجشنبه در آیین با حضور مسئولان در دانشگاه های فرهنگیان دزفول بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در آیین بهره برداری از این سالن ها در دانشگاه های فرهنگیان خواهران و برادران دزفول با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: سختی های زیادی را در چهار دهه گذشته گذرانده ایم و اکنون در آستانه دهه پنجم انقلاب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین خنیفر دزفول را شهر علمایی چون آیت الله قاضی، بیگدلی، نبوی و واعظی دانست و افزود: دزفول یک شهر قدیمی، کهن و دارای سابقه و پیشینه ای علمی است که بهترین و جامع ترین مدارس علمیه را در خود جای داده است.
وی با اشاره به وجود 98 پردیس مرکز در دانشگاه های فرهنگیان کشور گفت:علاوه بر 2 پردیسی که در اهواز داریم مراکزی در دزفول، اندیمشک، بهبهان و آبادان داریم.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه دزفول تربیت معلم جامعی دارد، افزود: هرچه ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان در خوزستان بالا برود، مجوز دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان صادر می شود.
وی اظهار داشت: اول ردیف استخدام در دانشگاه فرهنگیان تعریف و بعد دانشجو تربیت می شود که تمام این افراد استخدام می شوند.
خنیفر با بیان اینکه ناهنجاری های اجتماعی با ایجاد اشتغال کاهش می یابند، افزود: پرورش هر معلم با کاهش پنج هزار پرونده از میز قضات برابر است.
وی با بیان اینکه هر مدرسه خوب برابر با تعطیلی یک زندان است، گفت: بسیاری از کشورها بر روی تربیت دانش آموزان کار می کنند برای مثال در کشوری چون ژاپن رشته حقوق بیکارترین رشته است چون پرونده ای ندارند که بخواهند رسیدگی کنند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه ملت ایران همواره در مقابل زورگویی ها ایستاده است، افزود: اگر مردم ایران روحیه بسیج را در تمام حوزه ها داشته باشند در تمام حوزه ها پیشرفت و توسعه ایجاد می شود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین با تقدیر از حاج حسن بیدلی برای مشارکت در احداث سالن چند منظوره خواهران گفت: شهرستان دزفول در همه حوزه ها به ویژه در حوزه خیران پیشتاز است.
محمد حیدری افزود: بسیاری از مراکز آموزشی و درمانی دزفول در پرتو اقدامات خیرخواهانه خیران و عاشقان خدمت به این سرزمین مطهر احداث شده و مورد استفاده قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه خیران دزفول در کشور پیشگام هستند، اظهار داشت: خیران دزفول در حوزه های امنیتی نیز حضور داشته و به ما کمک کرده اند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: باید از تمام ظرفیت هایی که در مسیر توسعه شهرستان دزفول وجود دارد، بهره گیریم.
وی از رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور خواست توجه ویژه ای به شهرستان دزفول داشته باشد.
به گزارش ایرنا سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خواهران توسط خیر حاج حسن بیدلی با صرف چهار میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شد. این سالن شامل نمازخانه، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس است.
سالن برادران دانشگاه فرهنگیان دزفول نیز با صرف سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه فرهنگیان احداث شده است.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه فرهنگيان دزفول سالن ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش