Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جهت بهبود عملکرد، ارتقا کیفیت، کاهش اشتباهات و خطاهای داوران خط نگهدار در مرحله پل آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و با دعوت قبلی 35 نفر از داوران خط استان های مازندران، گلستان، کرمان، یزد و تهران جلسه هماهنگی داوران خط استان های میزبان پلی آف بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع جلسه ابراهیم فیروزی در مورد اهمیت کار داوران خط صحبت کردند و عملکرد کار آنان توسط نمایندگان فدراسیون رصد می شود. رئیس کمیته داوران با اعلام اینکه در دور مقدماتی حدود ۸ نفر از داوران خط که عملکرد مناسب و قابل قبول نداشتن محروم شدند و قطعا در مرحله پلی آف این موضوع تشویق و تنبیه بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت .

فیروزی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: داوران در جهت بهبود عملکرد و ارتقا کار خود بایستی  4 آمادگی  اخلاقی- جسمانی- روانی و علمی را داشته باشند تا بتوانند قضاوت قابل قبول داشته باشند.

در ادامه جلسه آقای شاهمیری مدرس دوره در مورد وظایف و مسئولیت های داوران خط به تفصیل صحبت کردند.

وی گفت: دوری از حاشیه، حضور بموقع در محل مسابقات و استراحت قبل از مسابقه و توجه به تغذیه می تواند در عملکرد داوران اثرات خوبی داشته باشند.

در ادامه دوره نیز داوران در مورد محل استقرار قبل حین و بعد از بازی، نحوه و زمان نشان دادن علائم و شکل ارتباط داوران خط با داوران اول و دوم بصورت عملی آشنا شدند.

نکته قابل توجه و تامل عدم حضور داوران خط استان خراسان رضوی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی بازی لیگ برتر والیبال والیبال یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار یزد گفت: در این جلسه که با حضور معاونین شهرداری، روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق پنجگانه شهرداری برگزار شد، آخرین هماهنگی‌های لازم در خصوص کنترل و پایش سیل بند‌های محافظتی شهر یزد از جمله سیل بند‌های شهید رشیدی، طلائیه و سیل بند شماره ۴ صورت گرفت. 
محی الدینی افزود: هماهنگی استقرار ماشین آلات مربوط در محدوده سیل بندها، آماده باش نیرو‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین تجهیزات و ماشین آلات این سازمان، آمادگی ماشین آلات آبکشی و تجهیزات رفع آب گرفتگی از جمله پمپ ها، لایروبی و رفع مسدودی جوی ها، دریچه کانال‌ها و همچنین کانال‌های دفع آب‌های سطحی، توزیع گونی شن به تعداد زیاد بین مناطق پنجگانه، استفاده از نیوجرسی‌های ویژه مدیریت بحران، خاموشی چاه ها، هماهنگی کامل نیرو‌های خدمات رسان با برج مراقبت شهرداری و آمادگی سامانه تلفنی ۱۳۷ برای پاسخگویی مردمی در این جلسه صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست
  • آزادکاران سال جاری عملکرد بهتری داشتند