Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در این مراسم که با حضور مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری، اسفندیار حیدری پور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ” سمگا” و جمعی از مدیران ارشد گروه مالی و بانک گردشگری برگزار شد؛ سامانه اپرو با هدف ارائه خدمات و تسهیلات مسافرتی جامع به هموطنان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است؛ در این مراسم دکتر اسفندیار حیدری ‌پور با تصریح این مطلب که یکی از اهداف اصلی مجموعه گروه مالی گردشگری ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت ارائه خدمات جامع و ارزان سفر برای هموطنان است؛ طراحی و ارائه سامانه آنلاین سفر اپرو به عنوان تکمیل کننده پروژه‌ها و خدمات این گروه را به همین منظور دانست.

وی افزود “در طول یکسال آینده بسیاری از پروژهای گروه مالی و بانک گردشگری به بهره برداری خواهد رسید که سامانه اپرو در جهت تکامل این خدمات زیرساختی طراحی، ارائه و تقدیم هموطنان گرامی شده است.شایان ذکر است؛ سامانه آنلاین خدمات سفر و گردشگری اپرو تحت نظارت و پشتیبانی بانک گردشگری نخستین سامانه جامع خدمات آنلاین گردشگری در کشور است که به عنوان یک ابزار نوین، طیف وسیعی از خدمات در این حوزه همچون ارائه تسهیلات اعتباری سفر، اخذ ویزا، ارائه تورهای داخلی و خارجی، ارائه بلیط‌های مسافرت هوایی، قطار، اتوبوس؛ خدمات هتل در تمامی نقاط جهان، ارائه خدمات ترانسفر خارجی، بیمه و پرداخت عوارض سفر و امکان اقامت کوتاه در هتل فرودگای امام را به مشتریان خود ارائه می دهد و در قالب وب، اپلیکیشن موبایل و کیوسک‌های تعاملی برای کاربران خود قابل استفاده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند.

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد