Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایگاه برتر بخش رسانه و فضای مجازی دومین جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان به مدیر مسئول و خبرنگار سایت خبری رودآور رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ پیش از ظهر امروز پنجشنبه، اختتامیه دومین جشنواره منادیان فرهنگ با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «سردار مهدی فرجی» رئیس جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان امروز 120 فعال فرهنگی در بیش از 9 عرصه از جمله مجاهدان مهذب، حنجره‌های انقلاب، راهیان نور، فعالان هنری و ادبی، مراسمات حسینی، اقتصاد مقاومتی و رسهانه و فضای مجازی تجلیل شدند.
وی با تأکید بر اینکه امروز توجه به ظرفیت رسانه و فضای مجازی می تواند زمینه ساز اشاعه فرهنگ غنی اسلامی ـ انقلابی باشد، اظهار کرد: بدین ترتیب در سال جاری برای نخستین بار در سطح این استان شاهد تقدیر از مجاهدان عرصه رسانه و فضای مجازی بودیم.
رئیس جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان با بیان اینکه در این گونه جشنواره ها بسیاری از فعالان فرهنگی که گمنام بوده شناخته شده و معرفی می شوند، افزود: نخبه پروری، جوان گرایی و ایجاد فرصت برای حضور فعالان فرهنگی با ایجاد یک وحدت رویه ویژه، اعتلای انقلاب را به طور قطع به دنبال خواهد داشت.
«محسن عبدالملکی» دبیر جشنواره منادیان فرهنگ هم گفت: امروز دشمن از فضای مجازی برای اقناع و اجرای توطئه های همه جانبه خود در یک شبیخون فرهنگی عمیق در بستر رسانه و شبکه های اجتماعی روی آورده است.
وی اظهار کرد: فعالیت آگاهانه، هوشمندانه و به ویژه برنامه ریزی شده در این عرصه از سوی منادیان فرهنگ، نه تنها می تواند هجوم دشمن را ناکام گذارد و آنان را به عقب براند، بلکه زمینه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی ایران را نیز  فراهم می سازد.
دبیر جشنواره منادیان فرهنگ با تقدیر از فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی در سطح استان، عنوان کرد: برگزاری جشنواره منادیان فرهنگ، در ایجاد انگیزش در بین جوانان برای سوق دادن به حضوری آگاهانه و بصیرانه در فضای مجازی اثربخش است.

به گزارش رودآور، در بین 120 برگزیده در عرصه های متعدد، فاطمه زنگنه مدیر مسئول و خبرنگار سایت خبری منتخب بخش رسانه و فضای مجازی جشنواره منادیان فرهنگ همدان شد.

زنگنه 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حجت الاسلام پاکباز، کارشناس مذهبی صدا و سیما گفت: «کسی که احکامفضای مجازی⁩ را بلد نباشد و عدالت طلبی کند، می‌شود⁧ خوارج!» این بخش از اظهارات این روحانی که در فضای مجازی انعکاس وسیعی داشته را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی