Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان بیان کرد: به خانواده افرادی که در واقعه اخیر (جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان) جان خود را از دست دادند تسلیت می‌گویم. به هر حال پس از شکست مقابل فولاد خوزستان این برد بار دیگر ما را در مسیر قهرمانی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود قعرنشینی استقلال خوزستان و اینکه این تیم برای نجات از قعر جدول وضعیت سختی دارد، انتظار داشتم برای منطقه، هواداران، افتخار و سابقه خودش بازی کند و بازیکنان استقلال خوزستان چنین کاری را هم انجام دادند. به همین دلیل به این تیم تبریک می‌گویم.

با روحیه یک تیم برنده به مصاف پدیده می‌رویم

او افزود: به بازیکنانم هم برای کسب این پیروزی و بازی خوبشان تبریک می‌گویم. البته تا حدی مشکل داشتیم چراکه حرکت توپ به دلیل کیفیت زمین کند بود، اما مهم‌ترین مسئله در بازی امروز (پنج شنبه) برد بود تا با روحیه یک تیم برنده وارد بازی جام حذفی با پدیده شویم و کارمان را برای قهرمانی ادامه دهیم.

برانکو ادامه داد: از هوادارانمان هم به دلیل حضورشان در ورزشگاه و حمایت از پرسپولیس تشکر می‌کنم. انتظار داریم بازی به بازی بهتر، بهتر و بهتر شویم.

۱۰۰ بار گفتم به باشگاه‌های دیگر توجهی نداریم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با توجه به اتفاق‌های اخیر آرامش پرسولیس که پس از بازی با استقلال خوزستان ایجاد شده حفظ می‌کند یا او هم می‌خواهد باشگاه به بیانه نویسی ادامه دهد، پاسخ داد: متوجه منظورتان نشدم. کدام جریان راه افتاده است؟ آیا مسئولان تیم‌های دیگر از اینکه من در نشست خبری شرکت کردم ناراحت شده اند؟ این وظیفه سرمربیان در آستانه هر بازی است. شاید من حق ندارم بگویم در تلاش برای قهرمانی هستیم. مگر من در نشست خبری قبل از بازی چه گفتم؟ ۱۰۰ بار گفتم به باشگاه‌های دیگر توجهی نداریم و تنها به بازی و رشد خودمان فکر می‌کنیم. قبل از همه هم به اشتباهات خودمان نگاه می‌کنیم.

بودیمیر کمبود تمرین و بازی دارد

برانکو درباره میزان رضایتش از عملکرد ماریو بودیمیر در بازی با استقلال خوزستان تصریح کرد: بودیمیر بازیکن جدید ما است و در تمرینات آماده سازی هم آسیب دیدگی مختصری داشت. او کمبود بازی و تمرین دارد. از او می‌خواهم همیشه عمق دفاع حریف را در اختیار داشته باشد و در کنار او علی علیپور و سایر بازیکنان در فضای خالی قرار گرفته و می‌توانند دروازه حریف را تهدید کنند.

انتظار داریم ماریو بازی به بازی بهتر شود

او افزود: به صورت معمول ۲ بازیکن سمت او می‌آیند و بودیمیر روی گل بازی قبلی مان با فولاد که که کمال کامیابی نیا به ثمر رساند تاثیر گذار بود. او ۲ بازیکن حریف را سمت خود کشید و کمال و امید در موقعیت گلزنی قرار گرفتند. امروز هم وقتی بودیمیر به تیر یک رفت علیپور پاس را از سیامک نعمتی تحویل گرفت و گلزنی کرد. البته انتظار داریم بازی به بازی بهتر شود.

درباره سرمربیگری تیم ملی ایران هیچکس با من‌صحبت نکرده است

برانکو درباره مطرح شدن انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: تمام تمرکزم را برای کار در پرسپولیس گذاشته ام. با این وجود پیش از این هم گفتم هر چند وقت یک بار به صورت مرتب پیشنهاد‌های خیلی خوبی به من می‌رسد، اما تاکنون نه کسی درباره تیم ملی ایران با من صحبت کرده نه من با کسی صحبت کرده ام.

بازیکنان جدید برای جا افتادن در ترکیب پرسپولیس به زمان نیاز دارند

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تعداد بازیکنان باکیفیتی که در خط هافبک در اختیار دارد برای استفاده از آن‌ها سیستم چرخشی به کار می‌گیرد یا نفراتش را براساس سبک بازی حریف انتخاب می‌کند، گفت: این موضوع در واقع یک نگرانی شیرین است. اکنون کادر بازیکنان خوب و گسترده‌تر از نیم فصل اول داریم. البته برای هماهنگی آن‌ها مقداری زمان نیاز است. ترابی، شیری و بودیمیر بازیکنان جدید ما هستند که مقابل استقلال خوزستان از ابتدا بازی کردند و در ادامه سروش هم به آن‌ها اضافه شد. به هر حال آن‌ها برای جا افتادن در ترکیب زمان می‌خواهند. سروش رفیعی و مهدی شریفی به دلیل مشکلاتی که در نیم فصل اول داشتند بازی نکردند. بودیمیر هم برای هماهنگی با سایر نفرات نیاز به زمان دارد. بااین وجود مهم‌ترین مسئله اینست وقتی بیشترین نیاز را به این نفرات داریم در بهترین وضعیت باشند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز 

انتهای پیام/