Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا فغانی که مانند برادر خود سال‌ها در رقابت‌های فوتبال کشورمان داوری کرده است سال گذشته برای ادامه تحصیل به سوئد رفت و از همان زمان مباحثی درباره اینکه او دیگر قرار نیست به ایران بازگردد به گوش رسید.

به تازگی هم خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه محمدرضا فغانی برای داوری به کشور نروژ پناهنده شده است که این داور ضمن تکذیب موضوع اظهار داشت: شایعه پناهنده شدن من در نروژ کذب است و من تنها یک هفته برای داوری به نروژ رفتم و پس از آن به سوئد برگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم در لیگ دسته اول سوئد داوری می‌کنم.

فغانی تصریح کرد: من اکنون در سوئد درس می‌خوانم و کار هم می‌کنم. از همه مهم‌تر در این کشور داوری می‌کنم.

داور فوتبال کشورمان در پایان تصریح کرد: بحث نوع اقامت من و شرایط برگشتم به ایران کاملا شفاف است و پس از اتمام تحصیل هیچ مشکلی برای بازگشت به ایران ندارم.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حضور فغانی در سوئد

شایعه پناهندگی داور مطرح فوتبال تکذیب شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش‌سه"، این متن اعتراضی در واکنش به تصمیمات داوری یک روز پس از پیروزی سبزپوشان در ورزشگاه خانگی منتشر شده که موفق شدند با دو گل آلومینیوم را شکست دهند تا در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

این متن اعتراضی با ضمیمه شدن ویدئویی روی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفته و به شرح زیر است: 

پنالتی‌ترین پنالتی‌ها که گرفته نشد.
در این ویدیو شاهد سرنگونی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن در محوطه جریمه تیم‌های استقلال خوزستان، شمس آذر و آلومینیوم هستید که داوران اعتقادی به پنالتی نداشتند اما به زعم کارشناسان داوری می‌بایست برای سبزپوشان اصفهانی پنالتی اعلام می‌شد.
این در حالی است که تمام این تصمیمات در شرایطی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در فولادشهر اتخاذ شده که نتیجه مسابقه در آن لحظه صفر بر صفر بوده و اعلام پنالتی می‌توانست نتیجه مسابقه را به نفع سبزپوشان تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم