Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@20:20:39 GMT

همسر شهید خطاب به آشنا: از طرف خودت حرف بزن +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۷۲۴

همسر شهید خطاب به آشنا: از طرف خودت حرف بزن +عکس

به گزارش جهان نيوز به  نقل از مشرق، شب گذشته قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، ۲۷ تن از حافظان مرزهای میهن اسلامی ایران به درجه‌ی رفیع شهادت نائل و تعدادی نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از این واقعه بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی کشورمان با صدور پیام‌های جداگانه به ابراز همدردی با خانواده‌های این شهدای عزیز و لزوم برخورد و مقابله جدی با عاملان این حادثه پرداختند اما در این بین مطلبی که حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

محبوبه بلباسی همسر شهید بلباسی با انتشار استوری در صفحه ی اینستاگرامش نسبت به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا واکنش نشان داد. در ادامه استوری همسر شهید بلباسی را مشاهده کنید.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • ببینید | جزئیات جالب بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم ایران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی