Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:33:45 GMT

هراس صهیونیستها از جنگ موشکی با حزب الله و حماس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۷۴۵

هراس صهیونیستها از جنگ موشکی با حزب الله و حماس

رسانه های رژیم اسرائیل از هراس مقامات صهیونیست از وقوع جنگی موشکی با حزب الله لبنان و جنبش حماس پرده برداشتند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سایت صهیونیستی "والا" از وجود اختلافات شدید بین اسرائیل رژیم ارتش و مرکز وضعیت فوق العاده این رژیم درخصوص میزان آمادگی جبهه داخلی برای جنگی در آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت: اختلاف های زیادی در درون دستگاه امنیتی بویژه با ظهور اطلاعاتی درخصوص وجود شکاف ها و خلاء های عمیق در میزان آمادگی جبهه داخلی اسرائیل برای روبرو شدن با وضعیت فوق العاده و جنگ آینده بروز کرده است.

سایت صهیونیستی والا افزود: اسرائیل نگران از ورود به جنگی موشکی با حزب الله لبنان در شمال یا جنبش حماس در جنوب (فلسطین اشغالی) است.

این سایت به نقل از یک منبع نظامی رژیم اسرائیل نوشت: سخن درباره یک رسوایی به تمام معنا است.

این منبع بر ناتوانی ارتش رژیم اسرائیل برای توجه به جبهه داخلی در جریان جنگ تاکید کرد.

به نوشته این سایت صهیونیستی، اویگدور لیبرمن وزیر جنگ مستعفی رژیم اسرائیل مذاکرات فشرده ای با وزارت دارایی این رژیم برای خرید سامانه های سپر موشکی موسوم به "گنبد آهنین" داشت اما این مذاکرات با استعفای او متوقف شد.

انتهای پیام/

    R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حماس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان امروز دوشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت هر گونه احتمالی، جمهوری اسلامی ایران هم متناسب با آن پاسخ خواهد داد.

عمویی از صهیونیستها خواست که با عقلانیت رفتار کنند و گفت: «آماده استفاده سلاحی هستیم که تا کنون استفاده نکرده‌ایم. ما برای همه سناریوها، برنامه داریم. در این خصوص، با عقلانیت و شجاعت رفتار خواهیم کرد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 14 آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

عمویی با بیان اینکه «پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است»، ادامه داد: «پاسخ ما به اسرائیل، مشروع بود و باید به تجاوزات و جنایات آن پایان داده می‌شد».

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ایران در این حمله، کمی از قدرت خود استفاده کرد، تصریح کرد: ما خواستار تنش در منطقه نیستیم، و این جنایات اسرائیل در غزه است که ثبات را بر هم می‌زند».

عمویی با اشاره به اینکه بهترین کمک آمریکا به صهیونیستها این است که حملات را متوقف کنند، در پایان از همه کشورها خواست که از جنایات صهیونیستها حمایت نکنند.

دیگر خبرها

  • کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد
  • وزیر اسرائیلی: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم
  • وزیر صهیونیست: مقابل حماس، حزب‌الله و ایران شکست خورده‌ایم
  • وزیر صهیونیست: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم،‌ در برابر ایران هم شکست خواهیم خورد
  • پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب درباره حمله موشکی - پهپادی سپاه به اسرائیل +عکس
  • حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیل
  • فرار نتانیاهو به پناهگاه از هراس پاسخ ایران
  • اعلام آماده باش حزب الله برای جنگ بزرگ با اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۶۸۶ تن رسید
  • اعلام آماده باش حزب الله برای جنگ بزرگ با اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۶۸۶ نفر رسید
  • اعلام آماده باش حزب الله برای جنگ بزرگ با اسرائیل