Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملتی که پای ارزش‌های انقلابی بماند هیچگاه قدرت‌های استکباری یارای مقابله با آن را ندارند.

به گزارش تسنیم، سرتیپ پاسدار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در همایش استانی فتوا و مقاومت دهکده جهانی مقاومت کیاپی با اشاره به اینکه مجلس و محفل بسیار زیبا، عالی و تاثیرگذاری در این منطقه تدارک دیده شده است، اظهار داشت: همانگونه در 40 سال اخیر در کشور اسلامی ایران یادواره شهدا تداوم دارد و مادامی که طبق پیش بینی امام راحل این انقلاب به صاحب اصلی آن برسد، هیچگاه ملت از ارزش‌ها و ایثار دست برنخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزهای سنگر مربوط به گذشته نبوده و جبهه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته تاکنون این روند را تداوم بخشیده و هم اکنون نیز دلدادگان بسیاری بر مبنای انقلاب اسلامی ایران و حفظ کیان نظام در سنگرها هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مبنای رشادت دلیرمردان این مرز و بوم بر معیار الهی و آیات قرآنی بوده است، تصریح کرد: تحقق وعده الهی در واقع رسیدن به مرتبه شهادت‌طلبی و پایمردی است.

فدوی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب مبدا انقلاب اسلامی شده و بر جوانانی که در راه خدا جان، دل، کلام و عمل خود را برای جاری شدن کلام خداوند قسم خورده است، افزود: ملت ایران به واسطه اینکه 40 سالگی را تجربه کرده تکمیل شده و انقلاب اسلامی به تکیه‌گاهی دست پیدا کرده که با سرعت بیشتری گام‌های امت انقلابی اسلام را پیش می‌برد تا وعده نهایی تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه نهضت اسلامی معمار کبیر انقلاب در کشورهای جهان متجلی شده است، گفت: دلدادگی جوانان کشورهای اسلامی تاسی از منش جوانان انقلاب، دفاع مقدس و پیروزی‌های ملت ایران داشته است.

فدوی با اشاره به اینکه روند ممتد نهضت اسلامی خط سرخ شهادت را از ابتدای انقلاب تاکنون اجرایی خواهیم کرد، تصریح کرد: خط سرخ شهادت تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) در انقلاب اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

وی با تسلیت شهادت پاسداران رشید اسلام در سیستان و بلوچستان، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به صورت مذبوحانه توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند و خط سرخ شهادت تا قیام حضرت ولی عصر (عج) در کشور اسلامی ایران تداوم دارد و 40 سال است دلدادگان انقلاب اسلامی محک خوردند و این ملت مردانه پای کار اسلام، انقلاب اسلامی، راه خدا و سالار شهیدان ایستادگی داشته و دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت مردان انقلاب به مفهوم تکلیف الهی او در معرض باریتعالی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال اخیر شاهد مردان و زنان بزرگی بوده که به تکالیف خود عمل کرده و با بهترین وجه ممکن، ملت ایران در 40 سالگی انقلاب مقتدر است.

فدوی با اشاره به اینکه دشمن اقتدار انقلاب اسلامی ایران را اعتراف می‌کند، یادآور شد: دشمن در 39 سالگی انقلاب معتقد بوده که ملت ایران جشن 40 سالگی خود را نخواهد دید ولی به برکت دلدادگان انقلاب اسلامی این پیش بینی شوم توسط باری تعالی با شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ملتی که با سه عنصر عمل، زبان و دل پای ارزش‌های انقلابی باقی بماند هیچگاه قدرت‌های استکباری یارای مقابله با آن ملت را ندارند، تصریح کرد: ملت ایران در 40 سال اخیر قدرت خود را به قدرت لایزال الهی متصل کرده که این امر سبب تحقق استقلال طلبی و حق‌جویی ملت شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهادت معاون هماهنگ کننده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به روز دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد را خنثی کننده توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز واکنش‌های سریع و به موقع سپاه پاسداران علیه خباثت و شرارت دشمنان بیش از پیش نمایان شده است.

وی با یادآوری اینکه بی‌شک تشکیل سپاه پاسداران را باید یکی از آینده‌نگری‌های امام راحل دانست که امروز این آینده‌نگری بیش از گذشته بر همگان نمایان شده است، اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با بنیان گذاشتن انقلاب اسلامی، اقدامی تاریخی را در منطقه رقم زدند که تشکیل سپاه پاسداران و بسیج را باید یکی از اقدامات ارزشمند امام راحل عنوان کرد.

امام جمعه زنجان در ادامه از سپاه پاسداران به عنوان نیروی مولد انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، این نهاد انقلابی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده و بی‌تردید این نیروی واکنش سریع و مردمی، امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران پا را فراتر گذاشته و هدایت‌گری نیروهای مقاومت در جهان اسلام را نیز عهده‌دار است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم فارغ از همه این تعاریف، تعریف جامع‌تری از سپاه پاسداران داشته باشیم، باید گفت که این نهاد انقلابی به معنای واقعی کلمه بزرگ‌ترین مجموعه ضد تروریستی جهان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته پیش رو، سالروز شهدای ورزشکار را داریم، اضافه کرد: طبق آمار ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال‌آور جزو شهدا و ۱۰۰ نفر نیز در زمره شهدای ورزشکار مدافع حرم هستند.

کد خبر 6082528

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت